یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۵ / ۱۷:۰۷
سرویس : تغذیه و سلامتی
کد خبر : ۶۸۰۲۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس تغذیه و سلامتی

کمبود ویتامین D3 در بین 80 درصد از مردم

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت حداقل 80 درصد مردم کشور دچار کمبود ویتامین D3 هستند.

دکتر مجید حسینی درمصاحبه با خبرنگار فودنا اعلام کرد: پس از دوسال کارتحقیقاتی و همکاری با دانشگاه کاردیف انگلستان یکی از بهترین محصولات مکمل غذایی این کشور که به شکل اسپری دهانی است را به بازار ایران معرفی خواهیم کرد.
رئیس هیات مدیره سینا طب ایرانیان افزود، امروزه پزشکان ترجیحشان استفاده از داروها و مکمل هایی است که جذب دهانی دارند که دلیل این امر، کارایی بیشتر این روش جذب است. میزان جذب در روش دهانی بیش از 90 درصد است که از تمامی روش های دیگر حتی تزریق عضلانی ، قرص و کپسول بیشتر می می باشد. مکمل های غذایی این شرکت می تواند کمک شایانی در رفع کمبود ویتامینD3 در ایران ایفاء نماید.

کار آفرین ملی و برتر کشور که دارنده سه ثبت اختراع در حوزه تولید محصولات فراسودمند غذایی است افزود: میزان جذب ماده موثره در شکل اسپری بالاتر از دیگر اشکال دارویی می باشد که یکی از دلایل این امر، وجود شبکه مویرگی زیرزبانی و داخل گونه ای است. دلیل دوم آن است که ماده موثره در شکل اسپری بر خلاف دیگر اشکال دارویی در معرض تغییرات ناشی از ترشحات دستگاه گوارش قرار نمی گیرد. این مزایا باعث می شود که مکمل های اسپری شکل برای افرادی که دارای اختلالات و بیماری های گوارشی هستند بسیار مناسب باشد. عدم نیاز به آب برای مصرف در هر زمان و مکان، بهداشتی¬تر و راحت¬تر بودن مصرف حتی برای کودکان و طعم مطلوب اسپری ها از دیگر مزایای اسپری ها محسوب می شوند.

کمبود ویتامین D3

دکتر حسینی در ادامه با اشاره به تحقیقات انجام شده توسط محققان دانشگاه کپنهاگ گفتند:

سطح پایین ویتامین D3 با خطر بالای حمله قلبی، مرگ زودرس و افزایش فشار خون همراه است لذا توصیه می شود روزانه 15 - 20 دقیقه بدون مصرف ضد آفتاب، در معرض نور آفتاب قرار گیرید یا از مواد غذایی چون ماهی قزل الا، تخم مرغ، شیرغنی شده و روغن کبد ماهی استفاده کنید. در صورتی که نیاز به مصرف مکمل¬های غذایی به ویژه ویتامینD3 از طرف پزشک متخصص توصیه گردید اسپری های Better You این شرکت که درکشور انگلستان تولید می گردد می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. و به زودی نیز تولید این مکمل های غذایی در شرکت سینا طب ایرانیان و تحت لیسانس شرکت مذکور در ایران آغاز خواهد شد.

اسپری های Better You

(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵) ۱۷:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها