یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۷۹۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
اطلاعات + شرایط حضور

نمایشگاه هفته سبز برلین (green week 2017)، بزرگ‌ترین محل عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در آلمان

در تاریخ 1 الی 10 بهمن ماه ( 20-29 ژانویه 2017 ) هشتاد و دومین دوره نمایشگاه هفته سبز برلین (green week 2017)، به عنوان بزرگ‌ترین محل عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی در جهان، در کشور آلمان و در شهر برلین برگزار می شود.

نمایشگاه «هفته سبز برلین» از سال 1926 در شهر برلین آلمان آغاز به کارکرده و از آن پس بصورت هر ساله برگزار می شود؛ نمایشگاه 2017 هشتاد و دومین دوه وقوع گرین ویک است.

این نمایشگاه فرصتی است بی نظیر برای متخصصان تا با آخرین دستاوردهای صنایع غذایی و تکنولوژی های روز دنیا آشنا شوند و ارتباطات تجاری خود را گسترش دهند و بدین وسیله زمینه ساز توسعه کسب و کار خود شوند.

هفته سبز برلین امسال، حوزه های مختلفی از جمله خشکبار، مواد غذایی، غذاهای آماد به طبخ، مواد اولیه صنعتی، و روغن‌های خوراکی، چای، نان و ماکارونی، فرآورده‌های گوشتی، سوسیس و کالباس، ادویه جات، تجهیزات و وسایل نگهداری باغبانی، گل و گیاه، کود و انواع بذرها، ابزارهای دستی باغبانی، پرورش حیوانات خانگی، دام و طیور، انواع میوه و سبزیجات، غذاهای منجمد، لوازم ماهیگیری، غذاهای دریایی، ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی و جنگل‌بانی، مواد اولیه قابل بازیافت، مواد اولیه جهت تولید انرژی از مواد آلی، ، تجهیزات مربوط به گلخانه،لوازم شکار، انواع نوشیدنی ها، شیر و فرآورده‌های لبنی را پوشش می دهد.

از رویداد های برجسته نمایشگاه گرین ویک ۲۰۱7 می توان به برگزاری کنفرانس هایی در رابطه با صنعت کشاورزی با حضور وزرای مرتبط با این حوزه از کشورهای مختلف و تشکیل انجمن هایی برای توسعه استفاده از سوخت های تجدید پذیر اشاره کرد.

 در سال ۲۰۱۶، تعداد 1550 غرفه دار از 65 کشور جهان در گرین ویک حضور داشتند و 380 هزار نفر از کشورهای مختلف از آن بازدید کردند. هم چنین نمایشگاه green week 2016  توانسته سطح رضایت 91 درصدی بازدیدکنندگان را فراهم آورد.

آژانس هواپیمایی پیشواز، به عنوان بزرگترین برگزارکننده تورهای نمایشگاهی،این دوره نیز همچون ادوار پیشین، مجری مستقیم تور بازدید از نمایشگاه Green week  آلمان می باشد. سال ها تجربه پیشواز در برگزاری تورهای اروپایی و به ویژه نمایشگاهی، یقیناً می تواند سفری خاطره انگیز و بی دغدغه را برای شما رقم بزند.

راه های کسب اطلاعات بیشتر در ادامه قید شده است.

(021)66901918

سایت آژانس هواپیمایی پیشواز

http://telegram.me/pishvaztours

http://instagram.com/pishvaztours

(یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵) ۰۹:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها