شنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۵ / ۱۳:۱۴
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۶۷۹۶۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فراورده های روغنی

تاثیر روغن پالم بر سلامت مردم/ از رژیم های غذایی مناسب استفاده کنید

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: رعایت اصول تغذیه ای در رژیم غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است

جواد حاج اسماعیل ریس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی ایران در نشست خبری سلامت و امنیت غذای استان که صبح امروز در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با اشاره رژیم های غذایی افراد گفت: رعایت رژیم های غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در انجام آن اصول را رعایت نکرده ایم.

وی درباره روغن پالم اظهار کرد: به دلیل مصرف زیاد روغن پالم در کشور چندین سال است که در پی کاهش مصرف این روغن هستیم که متاسفانه هنوز موفق نشده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره تاثیر این روغن برافراد بیان کرد: مصرف روغن پالم بعد از چندین سال در حال تاثیرگذاری بر افراد است و باید امروز به دلیل سلامتی بدن نسل های آینده به این روغن ها توجه بیشتری کرد و مصرف آن را به حداقل رساند.

شریعتی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه نشست خبری بیان کرد: به دلیل اهمیت آب در سلامت و زندگی، مردم باید در مصرف آن صرفه جویی کنند و این کار را نیز به دانش آموزان آموزش دهیم تا آب های آشامیدنی سالم هدر نرود.

وی تصریح کرد: انجام تفاهم نامه آموزش بین مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان تهران و معاون فرهنگی اجتماعی استانداری تهران و معاونت غذا و دارو کمک بسزایی در افزایش آگاهی دانش آموزان به این امر می کند و باعث ایجاد بحث نشاط،شادمانی و پیشگیری از این آسیب ها در مدارس می شود.

درادامه نشست فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان تهران درباره خود مراقبتی دانش آموزان بیان کرد: این سازمان در توسعه خودمراقبتی دانش آموزان گام های موثری برداشته است.

وی بیان کرد: سعی ما براین است آموزش های ما باعث خود مراقبتی دانش آموزان در جامعه شود و آنان بتوانند مواد غذایی مصرفی خود را انتخاب کنند.
(شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵) ۱۳:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها