سه شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۵ / ۱۴:۱۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۷۶۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

هجدهمین جشنواره غذای خیریه رعد برگزار می شود

هجدهمین جشنواره غذای خیریه رعد با مشارکت گروه همیاری بانوان و جوانان از تاریخ چهارشنبه 7 تا جمعه 9 مهرماه پذیرای نیکوکاران شهرمان خواهد بود.

بر اساس این گزارش شهروندان تهرانی به ویژه همشهریان شمال و غرب تهران با هدف کمک به آموزش توان‌یابان جسمی حرکتی مجتمع رعد در جشنواره غذای خیریه شرکت می کنند و ضمن سپری کردن چند ساعتی در محیطی دوستانه و خانوادگی از نزدیک با فعالیت های مؤسسه آشنا می شوند و همچنین شاهد توانایی های هنرجویان رعد خواهند بود.

 

در این جشنواره شهروندان نیکوکار، گروه‌های داوطلب، شرکت‌های صنایع غذایی، گروهی از رستوران‌های به نام شهر حضور خواهند یافت و لذیذترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خود را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان تهیه و تقدیم شرکت کنندگان می‌کنند، همچنین گروه‌ بانوان نیکوکار رعد با عرضه غذا‌های خانگی مزه لذیذ و کیفیت خوب غذا های محلی را به خریداران عرضه می کند.

 

 

جشنواره غذای خیریه رعد از ساعت 5 بعد ازظهر تا 11 شب پذیرای بازدیدکنندگان، نیکوکاران و شهروندان تهرانی خواهد بود و مجتمع رعد از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آورد برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور در جشنواره و نحوه رزرو بلیت ورودی با روابط عمومی مجتمع رعد به شماره 88371096 تماس حاصل نمایند یا به نشانی تهران، شهرک غرب، فاز ،۲ خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی شماره ۷۴ مراجعه کنند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نشانی www.raad-charity.org در دسترس بازدیدکنندگان خواهد بود.

(سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵) ۱۴:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها