شنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۶۷۴۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

مخفی کردن دستورآشپزی برای آگاهی درباره‌ی گرسنگی

در جامعه‌‌ی معتاد به اینترنت، چشم‌پوشی کردن از اعلامیه‌های مرتبط با خدمات عمومی به آسانی پایین رفتن در صفحه‌ی فیس‌بوک و رد کردن محتویات منتشر شده در آن است.

در جامعه‌‌ی معتاد به اینترنت، چشم‌پوشی کردن از اعلامیه‌های مرتبط با خدمات عمومی به آسانی پایین رفتن در صفحه‌ی فیس‌بوک و رد کردن محتویات منتشر شده در آن است. اما Feeding America و Ad Council با استفاده‌ از ویدیو‌های همه‌گیر دستورالعمل‌های آشپزی، راهی برای جلب توجه پیدا کرده‌اند.

به گزارش فودنا به نقل از ماهنامه چاپ و نشر ، درواقع یک تغییر کوچک در ویدیوهایی از این دست ایجاد شده و آن، حذف مواد اولیه‌ی طبخ غذا از آن‌هاست. جمله‌ای که در این ویدیو‌ی آگاهی اجتماعی پیامی نهفته اما بسیار قدرتمند را منتقل می‌کند، عبارت است از "یک بشقاب خالی به معنی یک شکم گرسنه است". 

این ویدیو که برای ماه Hunger Action ساخته شده، 30 ثانیه به طول می‌انجامد و تلاش دارد تا آگاهی و فعالیت برای کمک به نیازمندان را بالا ببرد.

منبع : ماهنامه چاپ و نشر

 

(شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۲:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها