در جامعهی معتاد به اینترنت، چشمپوشی کردن از اعلامیههای مرتبط با
خدمات عمومی به آسانی پایین رفتن در صفحهی فیسبوک و رد کردن محتویات
منتشر شده در آن است. اما Feeding America و Ad Council با استفاده از
ویدیوهای همهگیر دستورالعملهای آشپزی، راهی برای جلب توجه پیدا
کردهاند.
به گزارش فودنا به نقل از ماهنامه چاپ و نشر ، درواقع یک تغییر کوچک در ویدیوهایی از این دست ایجاد شده و آن، حذف مواد
اولیهی طبخ غذا از آنهاست. جملهای که در این ویدیوی آگاهی اجتماعی
پیامی نهفته اما بسیار قدرتمند را منتقل میکند، عبارت است از "یک بشقاب
خالی به معنی یک شکم گرسنه است".
این ویدیو که برای ماه Hunger Action ساخته شده، 30 ثانیه به طول
میانجامد و تلاش دارد تا آگاهی و فعالیت برای کمک به نیازمندان را بالا
ببرد.
منبع : ماهنامه چاپ و نشر