جمعه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۰:۵۰
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۷۴۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران

از مجری برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران بزودی تقدیر می‌شود

حسین اسفهبدی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران پنجشنبه 25 شهریور در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران گفت: این نمایشگاه از موفق‌ترین نمایشگاه های ایران است و به همین سبب بزودی از دبیر انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات به عنوان مجری موفق نمایشگاهی تقدیر خواهد شد.

اسفهبدی در ادامه گفت: تا قبل از برگزاری "نمایشگاه موفق شیرینی و شکلات" در سال 95 شاهد 385 درصد رشد حضور خارجی ها بودیم که در نمایشگاه شیرینی و شکلات نیز این رشد مشهود است.

ایشان ادامه دادند در بازدید از نمایشگاه با شرکتی صحبت کردیم که گفت ضمن رعایت استانداردهای جهانی در این نمایشگاه با متقاضیانی از آمریکا قرارداد امضا کردند و همچنین شرکتی دیگر را دیدیم که به 36 کشور صادرات انجام می داد و همه‌ی این موارد نشان از رشد صنعت شیرینی و شکلات و کیفیت بالای نمایشگاه مربوطه را دارد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، ضمن تقدیر از حضور صنف قنادی ها در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات گفت: قنادی ها با رشد چشمگیری همراه شده اند و  در این نمایشگاه شاهد حضور صنعت قنادی بودیم که به 2 کشور صادرات نیز انجام می دادند.

(جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵) ۰۰:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها