سه شنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۰:۳۲
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۷۴۲۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
پیام دبیر انجمن به مناسبت افتتاح نمایشگاه شیرینی و شکلات

انتظار داریم، که مسئولان خود را در کنار تلاشگران صنعت قرار دهند / نمایشگاه شیرینی و شکلات بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت غذا در ایران

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات، در قسمتی از پیام دبیر انجمن به مناسبت افتتاح پانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات گفت: انتظار داریم، که مسئولان نیز خود را در کنار این تلاشگران قرار دهند تا با همراهی نزدیکتر بتوانیم ایران اسلامی را به ایرانی آباد و سربلندتر تبدیل کنیم.

صنعت شیرینی و شکلات در صنایع غذایی دارای اهمیت ویژه‌ای است که در ویترین 14 دوره‌ی قبل نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات به بهترین نحو ممکن جلوه داشته است، این صنعت با تمام مشکلات موجود در سال های اخیر پرچمدار صادرات غیرنفتی در کل صنایع کشور بوده و ان‌شالله خواهد بود.
انگیزه‌ی صاحبان صنایع به همراه توجه باارهای داخلی و خارجی به این صنعت باعث شده است که نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات در کانون نگاه‌های تجار و فعالان صنعت قرار بگیرد تا جایی که با تعامل‌های بین‌المللی کشور جمهوری اسلامی این نمایشگاه نیز با حضور چشمگیر و قابل اعتنای فعالان داخلی و خارجی همراه شده است.
این صنعت در سالهای اخیر توانسته است با توجه به تمامی مشکلات موجود محصول و بسته‌بندی‌های خود را مطابق با استانداردهای جهانی ارتقا دهد و این یکی از دلایلی است که هر ساله چندین صادرکننده نمونه و ممتاز را در روز ملی صادرات معرفی می‌کند ولی باید اعلام کنیم مشکلات متعدد صنعت مانع بزرگی برای رونق اقتصادی، اشتغال زایی وسیع، رشد صادرات غیرنفتی و تحقق اقتصاد مقاومتی است و تعدادی از این مشکلات شامل عدم نقدینگی و مشکلات بانکی، نبود و یا کمبود مواد اولیه، مشکلات تعرفه‌ای و گمرکی است که باید به آن توجه ویژه داشت و با برطرف کردن این قبیل معضلات تولید و با حمایت همه جانبه اقتدار صنعتی را برای رسیدن به "اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی" محقق ساخت.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات امسال در فضایی نزدیک به40 هزار متر مربع و 13 سالن فضای غربی نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ 23 الی 26 شهریور میزبان علاقمندان است، حضوری که به واقع با همه‌ی افتخار باید اذعان داشت که این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت غذا در ایران،  قسمتی از تمام توان صنعت است که در صورت مهیاشدن شرایط صنعتی در آینده شاهد نمایشگاه‌های بزرگتری از این صنعت خواهیم بود، این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنعتی، تبادل فناوری، جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تعامل‌های فی مابین و همچنین رونق بخشیدن در صنعت شیرینی و شکلات برگزار می شود.
انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران، به عنوان بزرگترین انجمن صنایع غذایی با بیش از 350 عضو همواره تلاش کرده است تا مدافع حقوق تلاشگرانی باشد که امروزه جلوداران چرخش چرخه‌ی اقتصادی هستند و برگزاری این نمایشگاه نیز در راستای این اهداف، ویترین توانمندی و اقتدار و توانایی این مردان و زنانی است که در کنار هم برای تعالی پرچم مقدس جمهوری اسلامی در حرکتند.
انتظار داریم، که مسئولان نیز خود را در کنار این تلاشگران قرار دهند تا با همراهی نزدیکتر بتوانیم ایران اسلامی را به ایرانی آباد و سربلندتر تبدیل کنیم.
انتظار داریم، این حضور همه جانبه‌ی صنعت شیرینی و شکلات را مسئولان با نگاهی دقیق‌تر و با برنامه‌ریزی موثرتر ببینند و دستان گرمشام را در این مسیر بزرگ احساس کنیم.
دلگرم هستیم، به تمدید حضورمان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی شرینی و شکلات به امید تدبیر و امیدی که همه با هم داریم تا به فردایی روشن برسیم.
در ضمن برخود لازم می دانم از هیات مدیره و اعضای انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات و همه‌ی مشارکت کنندگانی که در پانزدهمین رویداد بزرگ این صنعت حضور دارند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
همواره تلاش و آرزوی ما رضایت شماست.

(سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵) ۰۰:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها