شنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۲:۱۶
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۶۷۳۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی

رونمایی از بزرگترین طرح ملی «دانش تولید عصاره‌ها و مواد موثره داروهای گیاهی اینکپسوله (Encapsulation) با فن‌آوری نوین اولترا اکسترودر (Ultra-Extruder)» توسط محققان شرکت دانش‌بنیان طعم و عطر ماگنولیا

با حضور دکتر عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، دکتر معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست ایران و جمعی از معاونین از اولین و بزرگترین طرح ملی «دانش تولید عصاره‌ها و مواد موثره داروهای گیاهی اینکپسوله (Encapsulation) با فن‌آوری نوین اولترا اکسترودر (Ultra-Extruder)» که توسط محققان شرکت دانش‌بنیان طعم و عطر ماگنولیا به سرانجام رسیده، رونمایی شد.

این طرح ملی منحصر به فرد به گونه‌ای تعریف شده که می‌تواند با تولید روزانه چندین تن عصاره‌ و مواد موثره گیاهی اینکپسوله، خوراک ده‌ها واحد تولیدی صنعتی را فراهم آورد. بی‌شک این پروژه ملی ضمن ایجاد فرصت‌های ارزآوری فراوان، حضور مؤثرتر در بازارهای بین‌المللی و ایجاد اشتغال پایدار فراملی و ملی، قادر خواهد بود ارتقاء بیش از پیش اعتبار ملی را به ارمغان آورد که همانا مصداق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
شایان ذکر است دانش تولید عصاره‌ها و مواد موثره گیاهی اینکپسوله (Encapsulation) با فن‌آوری نوین اولترا اکسترودر (Ultra-Extruder) برای نخستین بار است که در ایران و آسیا توسط محققان شرکت طعم و عطر ماگنولیا به سرانجام رسیده است.

(شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵) ۱۲:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها