یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۰:۳۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۷۲۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
گزارش گفت و شنودی فودنا از یک همایش

بازار خسته ی عرقیات کاشان در حال تجدید قوا در مشهدمقدس

به گزارش خبرنگار فودنا در مشهد، یازدهم شهریور شب هنگام از ساعت 9 شب به کوشش گروه تجارت شهاب اصفهان، همایش هتلداری، دارو گیاهی و عرقیات برگزار شد. ستاره‌ی بی‌بدیل این همایش " شرکت گلاب درین کاشان " بود، شرکتی که با مدیرفروش جوان و نیک‌اندیش خود درصدد بود، فرهنگ نوشیدنی و سلامت ایرانیان را باز آفرینی کند.

گفتند : آلودگی شیمیایی  در کلان شهرها بیداد می کند و عرقیات  در رویشگاه طبیعی و کشتزار ها  راهی برای زدودن آلایند ها از ریه و پوست و موی شهروندان ایرانی است .
گفت : بیش از 11 اقلیم هوایی  از مجموع 13  خرده اقلیم جهانی متعلق به ایران است . و بیش از 2 سوم از کل گونه های گیاهی دارویی  و شفا بخش در سرزمین ایران می روید .
گفتند : در ایران باستان نوشیدنی هوم  عالی ترین نوشیدنی بوده است . و ایرانیان در طب زیستی سرآمد جهان . و اکنون  ایرانیان  نوشیدنی بومی – ایرانی ندارند و به مصرف کنندگان عمده ی دارو های شیمیایی و نوشیدنی های مضر خارجی تبدیل شده اند
گفت : توانایی ایران در تولید ثروت از دارو های گیاهی و نوشیدنی می تواند به عنوان نجات دهنده ی اکوتوریسیم  و توریسیم غذایی سرزمین ایران ، نظر گیر شود .

 گفتند : اقتصاد مقاومتی « اقدام و عمل » تاکید بر تولید کار در بستر بومی  - زیستی سرزمین ایران را موکد می سازد ...

این بخشی از  همایش کم فروغ و نیم رمق « عرقیات  » در هتل سی نور مشهد مقدس بود .


 کاشان در مشهد مقدس در جستجوی ساحل

سازدهم شهریور ماه شب هنگام از ساعت 9 شب به کوشش گروه تجارت شهاب اصفهان ، همایش هتلداری ، دارو گیاهی و عرقیات برگزار شد . ستاره ی بی بدیل  این همایش " شرکت گلاب درین کاشان " بود . شرکتی که با مدیر فروش جوان و نیک اندیش  خود درصدد بود ، فرهنگ نوشیدنی و سلامت ایرانیان را  باز آفرینی کند.

 در حاشیه‌ی این همایش

 تفاهم‌نامه‌های متعددی میان هتلداران و مراکز توزیع دارو گیاهی مشهد با شرکت شهاب تجارت اصفهان  منقعد شد که در کنار این همایش تجار و بازرگانان افغاستان، ترکمنستان و امارت متحده نسبت به همکاری  تجاری در زمینه‌ی عرقیات  و صادرات دارو گیاهی  اظهار تمایل شدید کردند.

اما پرسش مهمی که در حاشیه ی همایش مطرح شد  و بدون پاسخ باقی ماند :
آیا دولت و ساختار اداری – بازرگانی جمهوری اسلامی ایران ، همچون هند ، پاکستان ، چین ، کره جنوبی ، .... از صاحبان صنایع و صادر کنندگان دارو گیاهی و عرقیات حمایت عملی و اداری خواهند داشت ؟
 
محمد رضا پوراحمد - خبرنگار فودنا در مشهد 
(یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵) ۰۰:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها