شنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۷:۳۷
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۶۷۲۷۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات
15 الی 18 دي 95

چهارمین نمایشگاه خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود + دانلود پوستر

فودنا - چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته" از تاریخ 15 لغایت 18 دیماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران، بنابر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه شرکت مشاوران نمایشگاهی سایا نمای پارسیان، با توجه به جایگاه خشکبار ایران در سبدصادرات غیر نفتی و ضرورت معرفی و شناسایی پتانسیل های این صنایع برگزاری چهارمین دوره این رویداد در تقویم نمایشگاهی تهران هدفگذاری گردیده است . دراین نمایشگاه فعالانی در زمینه هایی همچون : تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار، واحدهای بسته بندی خشکبار ، واحدهای پوستگیری، بودادن و پاستوریزه خشکبار  واحدهای درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار میوه و سبزیجات خشک،  زرشک و عناب  زعفران چای و قهوه ، انواع حبوبات،  ادویه و چاشنی ها ، غلات، برنج، ذرت و گندم ، شرکت های دانش بنیان، نهاده های کشاورزی (کود، بزر، سم و ...) صنایع تبدیلی و جنبی  شرکتهای بازرگانی انجمن ها و تشکل های وابسته ، نشریات و پایگاه‌های اطلاع رسانی تخصصی و مرتبط... حضور خواهند داشت . 
یادآور میشود در دوره پیشین این نمایشگاه 100 شرکت در مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع به ارائه محصولات و خدامت خود پرداختند ، همچنین هیئت های تجاری و بازرگانانی از شانزده کشور جهان از این نمایشگاه بازدید نمودند. 
از کلیه تولید کنندگان محترم ، صادر کنندگان ، وارد کنندگان ، تجار و بازرگانان و علاقمندان در زمینه خشکبار ، آجیل و کلیه زیر مجموعه های وابسته جهت مشارکت در این عنوان دعوت بعمل می آید . 

جهت ارتباط با همکاران ستاد برگزاری در شرکت سایا نمای پارسیان و دریافت اطلاعات بیشتر و مدارک ثبت نام خواهشمند است با شماره های: 36633939-031    و یا 36629095 -031 تماس حاصل نموده و یا از طریق سایت :www.irannutex.ir  جهت کسب اطلات دیدن فرمایند.

پوستر چهارمین نمایشگاه خشکبار، آجیل، میوه های خشک و صنایع وابسته

(شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵) ۱۷:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها