چهارشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۳:۵۲
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۶۷۲۴۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

مجتمع صنفی آجیل و خشکبار در ارومیه احداث می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مجتمع صنفی آجیل و خشکبار در ارومیه احداث می شود.



محمد دهقان  در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: امسال طرح احداث مجتمع صنفی آجیل و خشکبار در کمیسیون نظارت مرکز استان مطرح و موافقت کمیسیون در این خصوص اخذ شه است.

وی با اشاره به عملکرد مرداد ماه این معاونت اظهارکرد: در این بازه زمانی کتاب قانون نظام صنفی و آیین نامه ها و دستور العمل های اجرایی به تعداد هزار جلد چاپ شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برگزاری انتخابات الکترونیکی اتحادیه میوه و تره بار ارومیه و تکاب و اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ماکو نیز از سایر اقدامات مرداد 95 بوده است.

وی با اشاره به خلاصه عملکرد اداره فرش گفت: در این زمینه طی جلسه ای، نحوه اجرای طرح فروش اقساطی فرش دستباف و چهارچوب تخصیص تسهیلات لازم از طریق بانک توسعه تعاون به طرح مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

دهقان گفت: برگزاری نشست هم اندیشی با اداره کل آموزش پرورش با حضور مسئولین استانی و نیز مسئولین و کارشناسان مربوطه از شهرستان های ارومیه، خوی و تکاب در خصوص اجرای تفاهم نامه فی مابین با هدف توسعه رشته فرش دستباف در شاخه کار دانش و آسیب شناسی مراحل اجرایی به منظور هموار کردن مشکلات و ایجاد وحدت رویه جهت ادامه همکاری از سایر اقدامات بوده است.

وی تصریح کرد: حضور در مجمع سالیانه شرکت تعاونی فرش دستباف روستایی ارومیه و تصویب اسناد مالی شرکت و انتخاب دو نفر بازرس و یک نفر علی البدل با رای گیری از بین اعضای شرکت کننده در مرداد امسال صورت گرفت.

دهقان اظهار کرد: مرداد امسال ضمن بازدید مشترک با کارشناسان اتحادیه های خیاطان، درود گران، فلز کاران، طلا و جواهر، قنادان، صنعتگران،تزئینات داخلی ساختمان، ظروف فروشان و حبوبات در خصوص بررسی وضعیت واحدهای تولیدی  صنفی به تعداد 80 واحد، اطلاعات واحدهای تولیدی جهت رفع مشکلات و موانع تولید تکمیل شد.

دهقان با بیان اقدامات اداره بازرگانی داخلی تصریح کرد: در این رابطه نیز برگزاری تعداد پنج مورد نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، مبل و دکوراسیون منزل برنامه ریزی شد و از سوی دیگر ضمن برگزاری تعداد چهار مورد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش تابستانه در سطح استان، جلسه شورای فرهنگی نمایشگاه در سایت نمایشگاهی ارومیه مبنی بر رعایت شئونات اسلامی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

(چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵) ۱۳:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها