دوشنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۷۱۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۱۶ / ۱۷ تا ۱۹ آبان 95

تخصصی ترین نمایشگاه محصولات غذایی خاص Gourmet و غذاهای ارگانیک و طبیعی، غذاهای حلال، غذاهای خاص در مرکز همایشها و نمایشگاههای دبی

تخصصی ترین نمایشگاه محصولات غذایی خاص Gourmet و غذاهای ارگانیک و طبیعی، غذاهای حلال، غذاهای خاص در تاریخ ۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۱۶ / ۱۷ تا ۱۹ آبان 95 در مرکز همایشها و نمایشگاههای دبی برگزار می شود.

بازار خاورمیانه همچنان رشد اقتصادی بالایی را تجربه می کند و حجم تجارت مواد غذایی در این منطقه به ۳۵ میلیارد دلار می رسد. پیش بینی واردات مواد غذایی ۵۳ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۲۰ نیز نشانگر رو به رشد بودن بازار مصرف این بخش از جهان است. همزمان با نمایشگاه شیرینی و اسنک خاورمیانه، فستیوال غذاهای خاص با ارایه مواد غذایی منتخب و لوکس از خاویار تا مواد غذایی بوتیکی و برندهای لوکس و گران قیمت بین المللی در قالب GOURMET SHOW  خواهد توانست کلکسیونی از مواد غذایی منتخب و خاص را در یک مکان گردآوری کرده و به مشتریان بین المللی بسیار خاص از سرار جهان ارائه نماید.


این نمایشگاه ، فرصتی ایده آل برای صادرکنندگان ایرانی است تا با ارایه محصولات خاص ایران مانند زعفران، پسته، کشمش، خشکبار، خرما و خاویار، تفاوت کیفیت محصولات ایرانی در قیاس با محصولات مشابه در منطقه را به خریداران خاص منطقه گوشزد نمایند. خریداران خاص همواره به دنبال محصولات متفاوت و متنوع هستند و این بزرگترین رمز توسعه تجارت در سطح بازارهای رقابتی بین الملل می باشد.


نمایشگاههای تخصصی گلفود در حالی برگزار می شود که نسبت به دوره های قبلی، رشد کمی و کیفی قابل توجهی را به همراه داشت. تخصصی بودن این نمایشگاهها، باعث جلب اعتماد بیشتر غرفه داران و همچنین تجار و خریداران منطقه خلیج فارس به شرکت در این رویداد  است که نهایتاً منجر به ملاقات با طرفهای مستقیم تجاری خود می شود. از آنجایی که اکثر گروه مواد غذایی ایران خاص و مناسب جهت حضور در این نمایشگاه می باشند، امیدواریم که علاقمندان به توسعه تجارت خود در سطح بین الملل، بتوانند از این فرصت نهایت بهره برداری را بنمایند.


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل کنید:

  تلفن: ۲۶۴۱۱۹۷۹ / فاکس: ۲۶۴۱۱۹۷۴

www.speciality.ae
(دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵) ۰۹:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها