یکشنبه / ۷ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۷۱۴۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
گزارش کشاورزی و صنایع غذایی فرمانداری آستانه اشرفیه در هفته دولت

افزایش 45درصدی در تعداد پروژه و 24درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته داشتیم

رحیم حیدری، فرماندار آستانه اشرفیه در گفتگو با فودنا گفت: فعالیت های توسعه ای ما در تعداد 45درصد و از نظر اعتبارات 24درصد نسبت به سال گذشته با پیشرفت همراه بوده است که از اقدامات ما در هفته ی دولت در بخش کشاورزی و صنایع غذایی می توانیم به افتتاح سدلاکتیکی سپیدرود - تامین آب آشامیدنی 5 روستا – تکمیل طرح نوسازی اراضی در وسعت 105 هکتار – و دربخش خصوصی افتتاح کارخانه برنج کوبی، اشاره کنیم.

به گزارش فودنا ، وی با اشاره به مشارکت بخشهای روستایی در عملیاتی کردن پروژه ها گفت : در کنار این طرحهایی نظیر اجرای پروژه های دهیاریها و تعاونی دهیاران  و همچنین اجرای پروژه های نوسازی مدارس را داشتیم .

این پروژه ها از نظر تعداد 45 درصد و از نظر اعتبارات اختصاصی 24 درصد نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می دهد.
مهندس حیدری در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در راه اندازی این طرحها گفت : این در حالیست که آمار نشان می دهد این پروژه ها نه تنها کاهش نیافته بلکه علی رغم مشکلات و تحریمها افزایش نیز داشته است . از منظر دیگر استقبال بیش از 196درصدی بخش خصوصی از مشارکت در پروژه های عمرانی و اقتصادی نشان دهنده موفقیت شهرستان است در اجرای انتظارات مقام معظم رهبری ، در مورد اینکه ایشان تاکید دارند بر استفاده از مشارکت بخش خصوصی در پروژه های اقتصادی و عمرانی کشور .
در خاتمه امیدوارم که با توجه به توانمندیهای شهرستان آستانه اشرفیه در بخش گردشگری با ایجاد هتلها ، رستورانها ، و امکانات مناسب بیشتر بتوانیم قدمهای موثری با همکاری ارگانهای مرتبط برداریم و آستانه را به عنوان شهرگردشگری معرفی نماییم.
(یکشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۱:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها