سه شنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۷۰۴۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

آشنایی با فروشگاه زنجیره ای TARGET

فودنا - شرکت TARGET بعد از Walmart دومین خرده فروشی همواره تخفیف بزرگ در ایالات متحده می باشد و رتبه 36 ام را در میان 500 شرکت بزرگ مجله فورچون دارا است که در این مطلب بصورت مختصر به ویژگیهای این فروشگاه زنجیره ای می پردازیم.

⚜ شرکت TARGET ادعا میکند که با کیفیت ترین محصولات را با پایین ترین قیمت عرضه می نماید و بنابراین مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. این شرکت اغلب به واسطه تاکیدش بر "تامین نیازهای خریدارای جوان تر" و Walmart با استراتژی "همیشه قیمتی پایین تر" شناخته می شوند.

⚜ شرکت TARGET تنوع وسیعی از محصولات، که اغلب کالاهای تند مصرف (FMCG)   می باشند را عرضه می نماید و همچنین لوازم خانگی، پوشاک، جواهرات و لوازم جانبی نیز در این فروشگاه ها به فروش می رسند. 

⚜ این شرکت در حال حاضر  1797 فروشگاه  در ایالات متحده و 127 فروشگاه در کانادا دارد.  TARGET در دو فرمت هایپرمارکت با مساحت بیش از 15 هزار متر مربع و فروشگاه همواره تخفیف با مساحت نزدیک به 4600 متر مربع فعالیت می نماید.
Chain store TARGET -  فروشگاه زنجیره ای TARGET 2
⚜ فروش شرکت در سال 2015 ، 1.6% رشد داشته است و مقدار فروش شرکت در سال 2015 ، 73785  میلیون دلار می باشد. تا ژانویه 2016 ، 341 هزار نفر در تیم TARGET به صورت تمام وقت، نیمه وقت و فصلی مشغول به کار بوده اند.

⚜ تقریبا یک سوم فروش TARGET در سال 2015 به برندهای خود شرکت و برندهای انحصاری آن اختصاص داشته و  کالاهای مصرفی خانگی 26% از مجموع فروش را به خود اختصاص داده است.

⚜ این شرکت در راستای ارائه مزیت های بیشتر به مشتریان دائمی خود از سال 1978 اقدام به اعطای Red Carts نموده است و هم اکنون برای مشتریان دارنده این کارت مزیت هایی همچون روزانه 5% تخفیف بیشتر، امکان مرجوع نمودن کالا 30 روز بیش از زمان معمول و امکان حمل رایگان در خریدهای آنلاین را فراهم نموده است. 

Chain store TARGET -  فروشگاه زنجیره ای TARGET 1


⚜ همچنین یکی دیگر از استراتژی های این شرکت برای ایجاد اطمینان بیشتر در مشتریان، گارانتی انطباق قیمت ها (Price Match Guarantee) است؛ به نحوی که اگر مشتریان بتوانند پس از خرید، همان کالا را با کیفیت و برند مشابه، با قیمتی  پایین تر در شرکت های رقیب پیدا کنند، Target ملزم به پرداخت ما به التفاوت قیمت به مشتریان می باشد.
(سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵) ۱۰:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها