یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۳
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۶۹۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس:

مطالبات گندمکاران تا پایان شهریور‌ ماه پرداخت می‌شود

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قول داد تا مطالبات گندمکاران تا پایان شهریور‌ماه پرداخت شود.

علی محمد شاعری اظهار کرد: در دیدار روز گذشته با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر پرداخت مطالبات گندمکاران کشور در اسرع‌وقت تأکید کردم.

وی افزود: 10.5 میلیون تن گندم از گندمکاران در کشور خریداری شد که تاکنون 50 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شد و بقیه مطالبات باید در اسرع‌وقت پرداخت شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دیدار علاوه بر مطالبات گندمکاران بر تأمین اعتبار برای پروژه راه‌های روستایی شرق مازندران، اتمام سد گلورد، تخصیص اعتبار برای پروژه ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی گلورد و احداث جاده گلوگاه- دامغان تصمیماتی اتخاذ شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار بر احداث باند دوم محور نکا به نیروگاه و جاده بهشهر به بندر‌امیرآباد، تکمیل بیمارستان جایگزین 217 تختخوابی امام خمینی (ره) بهشهر، چهاربانده کردن محور طوسکلا به حسین‌آباد، تأمین و تخصیص اعتبار مناطق سیل‌زده شرق استان و تأمین اعتبار برای کمربندی شرق مازندران تاکید شد.

(یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها