سه شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۴
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۶۶۵۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
گفتگوی کوتاه با مدیر عامل گروه صنعتی بسته بندی مواد غذایی عاشوری

بسته‌بندی را جدی بگیرید

اوایل سال 68 بود که گروه صنعتی عاشوری به عنوان یکی از موفق‌ترین گروه‌های بسته‌بندی کسب تجربیات خود را آغاز کرد و از سال 72 به صورت رسمی تجربیات خود را به وادی عمل رسانید و امروز پس از بیست و سه سال تلاش و کسب تجربیات و به کار گیری دانش روز توانسته به یکی از قدرتمندترین گروه‌های صنعتی بسته‌بندی کشور تبدیل شود. اکنون گروه صنعتی عاشوری یکی از موفق‌ترین تولیدکننده‌‌های خطوط کامل صنایع غذایی به خصوص خطوط تولید رب گوجه فرنگی در شرق کشور است. طی این سالیان این گروه با همت و پشتکار توانست به اولین و به

اوایل سال 68 بود که گروه صنعتی عاشوری به عنوان یکی از موفق‌ترین گروه‌های بسته‌بندی کسب تجربیات خود را آغاز کرد و از سال 72 به صورت رسمی تجربیات خود را به وادی عمل رسانید و امروز پس از بیست و سه سال تلاش و کسب تجربیات و به کار گیری دانش روز توانسته به یکی از قدرتمندترین گروه‌های صنعتی بسته‌بندی کشور تبدیل شود. اکنون  گروه صنعتی عاشوری یکی از موفق‌ترین تولیدکننده‌‌های خطوط کامل صنایع غذایی به خصوص خطوط تولید رب گوجه فرنگی در شرق کشور است. طی این سالیان این گروه با همت و پشتکار توانست به اولین و بهترین تولید کننده‌ی صافی‌های توربو نیز تبدیل شود.


 کیفیت بالای محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، این شرکت را به یکی از بهترین ها در سطح کشور و جهان تبدیل کرده است به طوری که محصولات این شرکت در آفریقا و خاورمیانه نصب و راه‌اندازی شده‌اند . گروه صنعتی عاشوری با بکارگیری علم روز دنیا توسط متخصصین دانشگاه‌های برتر کشور و همچنین با دارا بودن ابزار آلات پیشرفته و نیروی متخصص، قادر به ساخت تجهیزات پیشرفته از جمله تبخیر کننده‌های پیوسته(کانتینیوس)، صافی‌های توربو، خردکن(کراشر)، هات‌بریک و کلدبریک، پاستوریزاتور، خطوط کامل فرآوری رب گوجه فرنگی و انواع میوه‌ها(هسته‌دار و بدون هسته) و ... است. همچنین برای رفاه حال مشتریان بخش تحقیق و توسعه‌ی این شرکت هر گونه سوال، درخواست، راه‌اندازی و تامین قطعات یدکی مربوط به تجهیزات صنایع غذایی را انجام می‌دهد. گپ و گفتی با علیرضا عاشوری، مدیرعامل این شرکتِ موفق به بهانه‌ی حضور این شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات مشهد در ادامه خواندنی است.

فودنا-در ابتدا ضمن معرفی خودتان لطفا از سابقه گروه صنعتی عاشوری بگویید.

 علیرضا عاشوری هستم واز سال 68 دراین صنعت آغاز به فعالیت کردم و در سال 73 به صورت رسمی با برند ماشین سازی عاشوری فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده ام .

فودنا-در حال حاضر وضعیت این گروه صنعتی چگونه است.

 در طی این سالیان هدف ما توسعه و پیشرفت روز افزون بوده است. در خصوص موقعیت باید بگویم که به لطف خدا در جایگاه ایده‌آلی هستیم و تلاشمان در جهت حفظ و ارتقاء این جایگاه است این خود نشانه  موفقیت است .

فودنا-همواره حضور در نمایشگاه‌ها فرصت طلایی برای شناساندن محصولات شرکت‌ها است. شما این مسئله را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بدون شک حضور در نمایشگاه های بین المللی تعامل این شرکت را با مشتریان داخلی و خارجی بیشتر می کند و علاوه بر اینکه پویایی شرکت را نشان می دهد در حیطه خود نوعی قدرت نمایی محسوب می شود .

فودنا-از رابطه خود با کشورهای همسایه بگویید.

به لطف خدا در طول این سالیان همواره رابطه ی کاری ما با کشور های همسایه به خصوص افغانستان و عراق خوب بوده است. بدون شک یکی از اهداف ما صادرات است و مانند همیشه آماده همکاری و رفع نیاز های مشتری های خارجی هستیم.

من همیشه و در هر شرایطی به کیفیت کار و رضایت مشتری توجه ویژه ای داشته ام و البته که این مهم را حفظ خواهیم کرد. واحد تحقیق و توسعه گروه صنعتی عاشوری به صورت مداوم در حال تحقیقات ویژه برای توسعه و بهینه سازی دستگاه ها و ماشین آلات این شرکت بوده و خواهد بود.

 

فودنا-از دستاوردهای جدیدتان بگویید.

رونمایی از جدید ترین خط تولید رب گوجه فرنگی، با نام «آپولومیکس‌فلو» که تا به حال در ایران ساخته نشده است. به همراه برنامه‌های دیگری که به امید خدا در نمایشگاه شاهد آن خواهید بود. در سال‌های گذشته متاسفانه میزان مخاطب‌های متخصص بسیار کم تر از مخاطب های عام بود و امیدواریم امسال شاهد حضور چشمگیر متخصص‌های این صنعت باشیم چرا که خود علتی است برای بهبود و رشد صنعت غذایی کشور. با توجه به حیطه‌ی کاری ما و اینکه صنعت ماشین‌سازی مشتریان خاص خودش را دارد‌، حضور متخصصان، مدیران و صنعت‌کاران به مراتب بهتر و مفید‌تر خواهد بود.

ممنون که وقت خود را در اختیار خوانندگان ما قرار دادید.

(سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵) ۱۰:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها