دوشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۱
سرویس : فن آوری اطلاعات
کد خبر : ۶۶۵۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فن آوری اطلاعات
افخمی‌راد خبر داد:

سایت‌های نمایشگاهی رتبه‌بندی می‌شوند

معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: سایت‌های نمایشگاهی استان‌ها به منظور استفاده بهینه از فضای نمایشگاهی و توسعه روابط تجاری با سایر کشورها رتبه‌بندی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، ولی‌ا... افخمی‌راد با علام این خبر گفت: رتبه‌بندی سایت‌های نمایشگاهی با همکاری شرکت سهامی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی ایران و کارشناسان خبره صنعت نمایشگاهی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه رتبه‌بندی سایت‌های نمایشگاهی، باعث شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات موجود می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام شرایط رقابتی را میان شرکت‌های نمایشگاهی ایجاد می‌کند و ارتقاء وضعیت فیزیکی و خدمات‌رسانی سایت‌ها و رشد صنعت نمایشگاهی کشور را در پی خواهد داشت.

افخمی‌راد با اشاره به مبانی تئوری رتبه‌بندی و مطالعه تطبیقی سایت‌های نمایشگاهی معتبر جهان، اظهار داشت: همکاری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و مراکز نمایشگاهی استان‌ها در این مسیر ارزشمند است.

وی همچنین در مورد مجوز فعالیت سایت‌های نمایشگاهی، عنوان کرد: تاکنون 31 سایت نمایشگاهی از سازمان توسعه تجارت ایران مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند، ضمن اینکه برای ارتقای وضعیت صنعت نمایشگاهی، با هماهنگی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تقویم نمایشگاهی کشور تدوین شده است.

افخمی‌راد در پایان اظهار داشت: تصویب و نهایی کردن تقویم واحد نمایشگاهی سراسر کشور یکی از فعالیت‌های اثرگذار سازمان توسعه تجارت ایران است که با هدف استفاده بهینه فعالان اقتصادی از نمایشگاه‌ها انجام پذیرفته است.

افخمی‌راد در پایان از کارشناسان و صاحبنظران صنعت نمایشگاهی خواست با ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود، سازمان توسعه تجارت ایران را در نظارت و بهبود عملکرد نمایشگاه‌ها یاری کنند.
(دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها