دوشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۰۰:۲۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۶۵۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

درباره نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی کازمو (Cosmofood) و شرایط حضور

فودنا - نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی کازمو (Cosmofood) هر ساله در مرکز نمایشگاه های شهر ویچنزای ایتالیا برگزار می گردد. ویچنزا شهری در شمال شرقی ایتالیا است و مرکز استان ویچنزا به حساب می آید. این شهر در ۶۰ کیلومتری ونیز و ۲۰۰ کیلومتری میلان قرار دارد و یکی از شهرهای پر رونق و چند فرهنگی ایتالیا می باشد

به گزارش فودنا، نمایشگاه صنایع غذایی کازمو  cosmofood، در سال گذشته با بیش از ۳۵۰ غرفه دار و ۳۶۰۰۰ بازدیدکننده برگزار گردید و بیش از ۳۰۰۰ محصول جدید در دوره گذشته نمایشگاه (۲۰۱۵) در نمایشگاه عرضه شد.

پیش بینی می شود در نمایشگاه کازمو امسال (۲۰۱۶) بیش از ۴۵۰ غرفه دار به عرضه محصولات خود مبادرت نمایند و بیش از ۴۲۰۰۰ بازدید کننده نیز به بازدید از این نمایشگاه خواهند رفت.

طبق اعلام برگزارکننده نمایشگاه کازمو  Cosmo، امسال در حاشیه نمایشگاه بیش از ۱۰۰ رویداد مختلف اعم از کنفرانس، سمینار و کلاس های آموزشی اجرا خواهد شد.

امسال صنایع تحت پوشش نمایشگاه کازمو  (Cosmo)، غذا، نوشیدنی، محصولات ارگانیک و گیاهی، محصولات بدون گلوتن، تجهیزات حرفه ای و رستورانی خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ آبان ماه به مدت ۴ روز برگزار خواهد گردید.

آژانس هواپیمایی پیشواز، به عنوان بزرگترین برگزارکننده تورهای نمایشگاهی، مجری مستقیم تور بازدید از نمایشگاه COSMO ایتالیا می باشد. سال ها تجربه پیشواز در برگزاری تورهای اروپایی و به ویژه نمایشگاهی، یقیناً می تواند سفری خاطره انگیز و بی دغدغه را برای شما رقم بزند.

راه های کسب اطلاعات بیشتر در ادامه قید شده است.

ثبت نام در تور نمایشگاه کازمو

(021)66901918

(دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵) ۰۰:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها