چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۶
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۶۴۱۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

لزوم نگاه جهانی به صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم نگاه جهانی به صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش فودنا، دلاور حیدرپور با بیان اینکه در حال حاضر صنایع بسته بندی مصرف داخلی داشته، بر لزوم نگاه جهانی به صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت برپایی نمایشگاه بین المللی کشاورزی با رویکرد صادرات و برگزاری کلاس های آموزشی در این نمایشگاه ها خاطرنشان کرد: وجود ماشین آلات و صنایع چاپ و بسته بندی در هر 6 نمایشگاه تخصصی همراه با نوآوری از الزامات است.

حیدرپور با اعلام حمایت و همکاری تمامی بخش های این سازمان از 6 نمایشگاه تخصصی با سایت نمایشگاهی از طریق تشکیل کارگروه های فنی اظهار امیدواری کرد: با ورود تکنولوژی به بخش کشاورزی، توان صادارتی این بخش با هدف توسعه پایدار کشاورزی افزایش یابد.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مازندران مستقر در شهرستان قائم شهر با اظهار اینکه این نمایشگاه تنها نمایشگاه مازندران بصورت سایت رسمی و بین المللی است گفت: بدلیل اینکه استان مازندران قطب کشاورزی کشور است و این مجموعه آمادگی دارد برای ارتقاء کشاورزی این استان به روش مدرن با تکنولوژی روز با بهره گیری از تجربیات موفق کسب شده از جشنواره ملی مرکبات نسبت به برپایی 6 نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سال جاری اقدام خواهد کرد.

حسینی نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی را از 12 تا 15 مرداد، نمایشگاه تخصصی دام، شیلات، آبزیان و فرآورده های لبنی را از 25 تا 29 مرداد، نمایشگاه صنعت مرغداری، عسل، فرآورده ها و صنایع وابسته را از 24 تا 28 مهر، نمایشگاه تخصصی سم، کود، نهاده ها و تکنولوژِی نوین کشاورزی را از 10 تا 14 آبان، جشنواره ملی مرکبات از 29 آذر تا 3 دی و همچنین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه را از 18 تا 22 بهمن را به عنوان نمایشگاه های تخصصی بخش کشاورزی در سال 95 برشمرد.

(چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵) ۱۱:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها