یکشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۸
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۶۶۳۷۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فراورده های روغنی

کشف یکهزار و صدو پنجاه لیتر روغن مایع تاریخ گذشته در بروجرد

رئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت: در پی کشت و بازرسی های به عمل آمده یکهزار و 150 لیتر روغن مایع تاریخ گذشته در یک مرکز پخش بروجرد کشف و ضبط شد.

"فریدون گودرزی" رئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت: روز گذشته مامورین بهداشت در پی کشت و بازرسی ها مقدار یکهزار و 150 لیتر روغن مایع تاریخ گذشته را از یک مرکز پخش در بروجرد کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: این روغن ها در ابعاد مختلف از فروشگاه کشف شد و برای امحا به محل مورد نظر انتقال گردید.
به گفته وی شهروندان توجه داشته باشند که مواد خوراکی و مورد نیاز را حتما از فروشگاه های معتبر خریداری نمایند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضا توجه داشته باشند.
گودرزی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در فروشگاه ها و مراکز عرضه تهیه و توزیع مواد غذایی می توانند مورد را سریعا به مرکز بهداشت اطلاع دهند.
وی بیان کرد: بیشتر کشفیات بهداشت از طریق گزارش های مردمی صورت می گیرد و مردم می توانند در این راستا با شبکه بهداشت همکاری لازم را داشته باشند .
 رئیس مرکز بهداشت بروجرد تصریح کرد: سامانه 190 در هر لحظه آماده دریافت گزارش های مردمی است و با همکاری مردم و افزایش بازرسی از این مراکز از توزیع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته جلوگیری می شود.
به گفته وی با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان نیاز است که توجه به خرید و نگه داری مواد غذایی بیشتر باشد تا از مسمومیت های غذایی جلوگیری شود./بازتاب بروجرد
(یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵) ۱۳:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها