یکشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۷
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۶۰۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
یک فعال صادراتی بین المللی در گفت و گو با فودنا مطرح کرد:

عدم توسعه صادرات با وجود مدیران همایشی و نمایشی

حمیدرضا قادی در گفت و گو با خبرنگار فودنابا بیان اینکه در مازندران اتفاق خاصی در توسعه صادرات رخ نداده است، اظهار کرد: استانی با داشتن چنین نعمت های خدواندی که موجب شده این خطه، قطب کشاورزی کشور شود، بعد از 37 سال پس از انقلاب هنوز نتوانسته راهکاری برای توسعه صحیح اصول صادراتی پیدا کند.

مدیرعامل گروه تجاری قادی با انتقاد از برگزاری جلسات متعدد ناکارآمد صادراتی، تصریح کرد: همیشه شاهد جلسات وقت گیر و تکراری مدیران نمایشی و همایشی هستیم که اگر از هر همایش و جلسه ای یک خروجی کوچک به دست می آمد تا به الان وضعیت ما به اینگونه نبود.

قادی با اشاره به نامگذاری سال جدید به اقدام و عمل ، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب یقینا این رفتار های نامناسب را مشاهده کرده اند که حرف از اقدام و عمل زده اند و سال جدید را به نام اقدام و عمل نامگذاری کردند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه هـنوز  بعضی هـا انگار نمی شنوند و مثل گذشته هـمان کارهـای تکراری قبل خودشان را ادامه می دهـند و با شعار دادن و بدون برنامه می خواهـند پله ترقی را طی کنند.

قادی خواستار برخورد با مدیران بی کفایت در حوزه صادرات محصولات مازندران شد و اظهار کرد: اگر ما به دستور رهبر معظم انقلاب توجه کنیم برای دست یابی به اقدام و عمل دیگر نباید شاهد حضور مدیران ناکارآمد بر کرسی ریاست باشیم که جز سخنرانی و گرفتن همایش برنامه ی دیگری ندارند.

وی خواستار همکاری همگانی در توسعه صادرات استان شد و گفت: همگی باید دست در دست هم دهیم و با جدیت تمام بتوانیم  خدمتگزار کشور و نظام جمهـوری اسلامی باشیم.

قادی در بخش دیگری از سخنانش در مورد فعالیت های تجاری گروه بین المللی قادی تجارت گفت: کارشناسان گروه بین اللملی قادی تجارت جهت بازدید از باغات هـلو و شلیل با همراهی کارشناس روسی وارد مازندران شدند و 4 روز از باغات سراسر استان بازدید کردند .

وی افزود: شرکت بین اللملی قادی تجارت به مدت ٨ ماه بصورت گسترده در سطح کشور بازدید از استان هـای مختلف کشور را با کارشناسان زبده روسی شروع نموده و تا اینجا دست آورد های خوبی را مشاهده کرده است.

مدیرعامل شرکت گروه بین اللملی قادی تجارت از خرید محصولات باغی مازندران خبر داد و گفت: باغدارانی که دارای ١٥ هـکتار باغ پرتغال، تامسون و نارنگی با سورتینگ و انبار مناسب و سردخانه هـستند می توانند با شرکت تماس گرفته تا نمایندگان ما جهـت بازدید بتوانند برنامه ریزی کنند.

قادی افزود: باغاتی که امکانات سورتینگ، سردخانه، محل نگهداری و استاندارد صحیح کاشت، داشت، برداشت را داشته باشند

به عضویت افتخاری صادراتی گروه بین المللی  قادی هلدینگ در خواهند آمد.

(یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵) ۰۹:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها