دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۱:۰۹
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۶۵۹۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
مدیرعامل شرکت ارمغان تجارت پاساوان:

موثر و قدرتمند در نمایشگاه آی‌فود حاضر خواهیم‌شد

مهندس ریگی در گفتگو با خبرنگار فودنا در مشهد با بیان اینکه شرکت بازرگانی ارمغان تجارت پاساوان با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در امور بازرگانی در نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد (آی فود) حضور برجسته‌ای خواهد داشت، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی بی‌واسطه با مصرف‌کنندگان و آگاهی از نظرات آنان، معرفی کالا به صادرکنندگان مستقر در مشهد و معرفی محصولات جدید است.

به گزارش پایگاه خبری فودنا مدیرعامل شرکت ارمغان تجارت پاساوان در تشریح حضور موثر شرکت ارمغان در نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد (آی فود) گفت: حضور در نمایشگاه‌هایی چون آی‌فود در راستای اهداف برندینگ و تبلیغات حرفه‌ای شرکت ارمغان تبیین شده است که با حضور قدرتمندانه سعی در معرفی و عرضه محصولات ارمغان و توانمندی شرکت در جهت تأمین و تولید کالاهای مورد نیاز مشتریانمان داریم. شاهد این مدعا حضور پررنگ شرکت بازرگانی ارمغان در آی فود سال 1394 بود؛ شرکت ارمغان در نمایشگاه سال گذشته جز غرفه‌های برتر نمایشگاهی و تنها غرفه شرکت تولید و توزیع برنج بود.

وی با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌هایی چون آی‌فود، گفت: این نمایشگاه‌ها فرصت مغتنمی برای ملاقات چهره به چهره بازار و مخاطب، کشف بازارها و مشتریان جدید، حفظ و تجدید ارتباط با بازارهای قبلی، نمایش زنده محصولات و خدمات، شناخت و مطالعه رقبا و تکنولوژی‌های جدید و در نتیجه تسریع روند تولید و فروش است؛ به خصوص که این فرصت مغتنم به شکلی مقرون به صرفه از جهت زمان، انرژی و سرمایه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان خراسان از ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی بسیار خوبی در منطقه برخوردار است؛ گفت: مشهد و خراسان یکی از قطب‌های صنایع غذایی کشور به حساب می‌آید که البته با حمایت‌های دولت محترم تدبیر و امید به این مهم بیشتر توجه شده است.

وی در پایان در خصوص توفیقات شرکت ارمغان در بازار منطقه‌ای گفت: ارمغان، جزء شرکت های رهبر بازار با بیشترین سهم منطقه‌ای است که توانسته رضایت مشتریان خود را تامین کند؛ در بعد بازار خارجی نیز با شرکت در نمایشگاه گوناگون خارجی و عرضه محصول توانسته‌ایم سفیری خوبی در بعد صادرات محصولات غیرنفتی در حوزه کشورهای همسایه و آسیای میانه باشیم.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته از 4 الی 7 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com  ، تلگرام نمایشگاه به آدرس https://telegram.me/ifoodexpo مراجعه و یا با شماره های 9 - 05135099630 تماس بگیرند.

(دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵) ۰۱:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها