دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۶۵۸۷۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

پخت درازترین سوسیس جهان در آلمان+ تصاویر

قصابان آلمانی برای ثبت رکورد گینس، سوسیسی 161.5 متری پختند.

به نقل از وبسایت "دویچه وله،" تعدادی از قصابان شهر "اولم" در آلمان درازترین سوسیس جهان را پختند. این درحالیست که گیاهخواران از این اقدام که باعث کشته شدن تعداد زیادی از حیوانات شده است، انتقاد کردند.

روز گذشته صدها نفر از مردم محلی آلمان در امتداد رودخانه "دانوب" جمع شدند. بسیاری از آنها مشتاق بودند با این غذای  جالب سلفی بگیرند.  گفته می شود طول این سوسیس 161.5 متر است و توانسته است رکورد قبلی 100.2 متر را بشکند. وزن این سوسیس 1.2 تن گزارش شده است. قصابها به امید ثبت رکورد در کتاب گینس دست به این اقدام زدند.

این نوع سوسیس بیشتر در جنوب آلمان، اتریش و بخشهایی از سوئیس پخته می شود. برای پخت آن از گوشت گوساله و خوک و پیاز استفاده می شود. برخی حتی پنیر یا ترشی نیز به آن اضافه می کنند. 

این در حالیست که تنها چند صد متر دورتر از شهر "اولم،" تعدادی از گیاهخواران به مخالفت با این اقدام پرداختند. "مارکوس بارت،" عضو جامعه گیاهخواران اعلام کرد تاکنون مشخص نشده است چه تعداد حیوان برای پخت این سوسیس کشته شده است. اما وی تعداد آنها را 65 خوک پیش بینی کرد. این درحالیست که "ریمون هورمن،" یکی از قصابان اعلام کرد حدود 10 خوک و یک گاو برای پخت این غذا استفاده شده است.

پخت طولانی ترین سوسیس جهان در آلمان+ تصاویرپخت طولانی ترین سوسیس جهان در آلمان+ تصاویر
(دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵) ۱۲:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها