یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۶
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۶۵۸۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

ترخیص مواد غذایی و آرایشی در کمتر از 5 دقیقه/صدور پروانه بهداشت و تولید به صورت الکترونیکی

مدیر کل نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی از ترخیص مواد غذایی و آرایشی از گمرک در عرض 5 دقیقه به صورت الکترونیکی خبر داد.

دکتر بهروز جنت مدیر کل نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو  از الکترونیکی شدن ترخیص مواد خوارکی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی خبر داد و گفت: طی طرح جدیدی که با گمرک به تفاهم رسیدیم ترخیص کلیه مواد غذایی چه مواد اولیه و چه فرآیند شده و مواد آرایشی بهداشتی وارداتی بدون مراجعه به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاها در عرض 5 دقیقه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای الکترونیکی شدن اقدامات دولت تا چند ماه آینده پروانه ثبت کالا و منبع اقلام وارداتی در حوزه اختیارات، پروانه بهداشت مراکز و پروانه تولید محصولات نیز به صورت الکترونیکی خواهد شد.

جنت افزود: در حال حاضر مسئول فنی کارخانه با مراجعه به دانشگاهای علوم پزشکی مدارک مورد نیاز برای پروانه تولید را تحویل می‌دهد تا بعد از طی مراحل مختلف بررسی بتوانند پروانه مربوطه را کسب کنند اما با الکترونیکی کردن صدور پروانه مسئول فنی مدارک مورد نیاز را از طریق سایت www.ftac.ir ارسال می‌کند و در عرض کمتر از یک روز مدارک بررسی و در صورت موافقت پروانه صادر می گردد./  باشگاه خبرنگاران جوان
(یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵) ۱۱:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها