یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۳۹
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۵۶۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

نرخ مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد/کیلویی ۱۱ هزار تومان

رییس اتحادیه قنادان گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در قنادی‌های درجه‌یک تهران ۱۱ هزار تومان و درجه دو ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

علی بهره‌مند  اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت که دقایقی پیش در اختیار اتحادیه قرار گرفت، نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در قنادی‌های درجه‌یک تهران 11 هزار تومان و درجه دو 10 هزار و 500 تومان تعیین شد.

وی افزود: حدود هزار و 500 واحد صنفی مجاز در تهران فعالیت دارند و به مردم توصیه می‌شود که نیاز خود را از واحدهای مجاز (قنادی‌های دارای پروانه کسب) تهیه کنند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران ادامه داد: در این ایام به دلیل افزایش تقاضا مشاهده می‌شود که صنوف دیگری نیز اقدام به پخت و توزیع  این محصول برای بهره‌مندی از بازار می‌کنند، اما با توجه به اینکه نظارتی بر روی آنها وجود ندارد خرید از این واحدها ممکن است مشکلات بهداشتی بعدی برای مصرف‌کنندگان به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: واحدهای غیرمجاز در برخی موارد محصولات خود را کمی ارزان‌تر از نرخ مصوب می‌فروشند اما ضمانتی برای سلامت محصول عرضه‌شده آنها وجود ندارد.

به گزارش تسنیم نرخ  هر کیلو زولبیا و بامیه در سال گذشته (94) 10 هزار تومان و در سال 93، 8 هزار و 500 تومان بود که در سال جاری با افزایش هزار تومانی این محصول در مقایسه با سال گذشته موافقت شد./ تسنیم
(یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها