شنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۹:۲۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۵۶۷۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (مانی ماس)

نیروی کار پیش شرط مهم اقتصاد مقاومتی است / بهبود اقتصاد ایران از مسیر ارتقاء سطح کیفی محصول

به گزارش فودنا،مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه ارمغان گفت: با توجه به نام‌گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، یکی از مهمترین راه‌حل‌های تحقق این آرمان، توجه بیش از پیش به نیروی انسانی است.

سید محمد اسماعیل راهنما مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه ارمغان به خبرنگار فودنا گفت: حال در شرایطی که تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی و تعدیل نیرو کار از جمله مشکلات اقتصادی است، این مبحث اهمیت بیشتری می یابد.
کارفرمای برتر استان فارس در ادامه افزود: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در سال گذشته هم به دلیل مشکلات اقتصادی یا به مرحله تعطیلی رسیدند و یا مجبور به تعدیل نیرو شدند. حال در این وضع پرسش این است که در این شرایط ، چه چیزی می‌تواند تعیین‌کننده و درنقش راه حل ظهور کند؟ پاسخ این پرسش تنها در توجه به کیفیت محصولات است. زیرا تولید و عرضه محصولات با کیفیت عامل حفظ بقا در بازار و حتی کسب بازارهای جدید است.
اسماعیل راهنما با تاکید بیشتر بر اهمیت نیروی کار ادامه داد: از همین رو ، آنچه که در این پروسه تعیین‌کننده است نیروی کار ماهر و متخصص است. مهمی که در وهله اول در یک ساختار آموزشی درست محقق می‌شود و وابستگی و پیوستگی نهادهای آموزشی، سازمان‌های فعال در حوزه اشتغال و تأمین منابع انسانی، واحدهای اقتصادی و به طور کلی چرخه تولید اقتصادی همه و همه در راستای پاسخگویی به نیاز نیرو جوان و بالقوه ایرانی برای حضور در چرخه اقتصادی است.
ایشان در ادامه افزودند: جایگاه و اهمیت نیروی کار به عنوان یکی از عوامل مؤثر در چرخه اقتصادی، در فرهنگ دینی و ملی ایرانی نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است. نیروی کار از پیشتازان توسعه و پیشرفت در یک کشور محسوب می‌شوند که به عنوان سرمایه‌های فکری و بازوی حرکت چرخه تولید شناخته می‌شود و تحقق آرمان‌های کشور و حرکت در مسیر توسعه جز با همراهی و تعامل منابع ارزشمند انسانی با نهادهای مسئول و سیاست‌گذاری‌های واقع‌بینانه محقق نمی‌شود.
در مجموع جای خوشحالی دارد که ما در خانواده مانی ماس( شیر ارمغان) توانستیم با بهره‌مندی از نیروی کار متخصص و آموزش دیده همین موانع اقتصادی را در سال گذشته پشت سر بگذاریم، اتفاقی که با تکیه بر این نیروی کار و با ارتقاء سطح کیفیت محصولات محقق شد و می تواند در دیگر شرکت های ایرانی نیز اجرایی شود.
(شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵) ۱۹:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها