جمعه / ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۲۱:۳۷
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۵۶۵۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
روز جهانی شیر را گذراندیم ولی باید باز هم اذعان کرد:

امروز فاجعه عظیمی رخ داده اما گویا خبر نداریم

سیدعباس موسوی، مدیر روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران با حضور در نمایشگاه اگروفود و در غرفه فودنا به خبرنگار ما گفت: روز جهانی شیر را داریم و باید باز هم اذعان کنیم، امروز فاجعه عظیمی رخ داده است اما گویا خبر نداریم که سایه قاتل خاموش مدام روی سرمان در پرواز است.

موسوی، مدیر روابط عمومی پگاه تهران به سرانه کم مصرف شیر نیز اشاره ای داشت و گفت: در حالی که مصرف سرانه شیر در کشورهایی نظیر پاکستان و هند به بیش از 150 کیلوگرم در سال می رسد،در کشور ایران که روزگاری مردمانی از تبار نژاد آریا، زبانزد بودند در هوش و ذکاوت و قد و بالای رعنا ، تنها 70 کیلوگرم در سال سرانه مصرف شیر برای هر نفر است . پوکی استخوان دختران و مادرانمان را قاتل خاموشی رقم زده است که ناشی از حذف شیر و اهمیت ندادن به مایعی است که حتی پروردگارمان جوی های فردوس برین را جاری شده از سفیدی این مایع ارزشمند توصیف می کند.

یارانه های به سوی قند و شکر و روغن روانه است و شیر .... !!!

مدیر روابط عمومی پگاه تهران در غرفه فودنا در نمایشگاه فودنا با انتقاد از حمایت‌های دولتی گفت: در حالی که درصد بالایی از بانوان این مرز و بوم با عوارض پوکی استخوان دست و پنجه نرم می کنند، اما باز هم التفاتی نیست به مرهم سفیدی که سرشاز از انواع مواد مورد نیاز بدن است. این در حالیست که یارانه‌ها به سوی قند و شکر و روغن روانه است که حجم بالایی از بیماری ها ناشی از آن است و صد افسوس که رنگ شیر سرخ می شود . در برابر این نامهربانی ها و ناملایمات .

باید آژیر را برای آگاهی دادن از قاتل خاموش بصدا درآوریم ...

ایشان در ادامه گفتند: چرا که معتقدیم فرضیه امر به معروف و نهی از منکر به ما می گوید در هنگامه ای که احساس خطر کردی و خاموش بنشینی گناه است و این ما را وا می دارد که آژیر را برای آگاهی دادن از هجوم قاتل خاموش بصدا در آوریم و به انسانهایی که دوستشان داریم یادآور شویم . رسالتی که فراتر از اهداف شرکت و برند خاصی است.

سن ابتلا به پوکی استخوان در ایران حدود 35 الی 40 سال و در کشورهای اروپایی حدود 70 سال است و وضع مردم ایران از نظر بیماریهای استخوانی  و عمر دندانها از متوسط جهانی کمتر است، 90% مردم ایران دارای کمبود کلسیم هستند و شیر مهمترین منبع کلسیم و ویتامین ب 2 در بدن است

همه باید سفیر سلامت باشیم

باور کنیم و ایمان بیاوریم همه کسانی که در هر صنف و رده‌ای با مقوله ارزشمند انسان‌ها سرو کار دارند، باید که منادی سفیران سلامت باشند. مگر روابط عمومی‌ها بجز خدمت به انسانها هدف دیگری هم دارند؟ اینجا جان عزیزانمان در خطر است . جان شیرینی که با تعامل بیشتر و یکدلی افزون تر و نگاهی ملی و با بهره گیری از بخشهایی هر چند کوچک از ابزارها و فنون اطلاع رسانی خود ، می توانیم سلامت نسلهای آینده را تضمین کنیم. می توانیم کمتر آوای ناخوش درد زانوان سست پدران و سالخوردگان مان را بشنویم.

 

مگر کرامت انسان چیست ؟ تکریم بازنشستگانمان چگونه است ؟ کمک به حفظ سلامت آنها آرمانی ترین ارزش گذاری برای عزیزانمان است.

با این اهداف متعالی پای به میدان می گذاریم تا با فرهنگ سازی برای مصرف شیر و آوردن روزانه آن در سبد خریدهای خانوار، تضمین کننده سلامت انسانهای عصر حاضر و آینده باشیم و در این راه چه کسی دلسوزتر و متعهدتر از هنرمندان عرصه اطلاع رسانی و دست اندرکاران نهاد روابط عمومی که مسئولیت اجتماعی را با تمام وجود درک کرده و با تکیه بر فناوریهای نوین ارتباطی، به مخاطبان حوزه خود اطلاع می دهند که مراقب قاتل خاموش باشند.

سیدعباس موسوی در آخر گفت: باشد تا با یاری تمام کسانی که نسبت به انسان و آینده سلامت انسانها حساسیت دارند ، شاهد آن باشی که جامعه سرزنده و شاداب با مردمانی با طراوت پدیدار شود . 

سیدعباس موسوی

(جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵) ۲۱:۳۷
jordan
۱۳۹۵/۰۳/۲۵ Germany
0
0
0

Ba Salam Ba tawajoh be inke , hamwareh masaleh shir wa shire-khoshk ra kosousan az site foodna, paygiri mikonam. tanha natijaeh-ie ke mitawan az in sohbatha kard in ast ke ye in aghayan ke dast-andar-kare sanate shir hhastand, nemidanand wa ba arze mazerat
nemifahmand ke che migouyand, wa ya inke motabg ba gofteh yeki az tajeran irani, sanate shir dar daste yek mafiaye ghawi az poshte pardeh amal mikonad. Waghti saraneh masrafe shir 70 litr ast, aslan saderat in mahsoul che tojihie dara,


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها