سه شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۲۳:۵۵
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۶۵۶۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
بزرگترین تولید کننده عصاره مالت

تهران گوار برای اولین بار در کشور موفق به تولید عصاره گندم شد

به گزارش فودنا، عرصه صنایع غذایی سالم با تولید عصاره گندم برای اولین بار در ایران وارد فاز جدیدی شد و کارشناسان صنایع غذایی و آشامیدنی عصاره گندم را به دلیل منبع غنی از کربوهیدرات، پروتئین ها و همچنین ویتامین های گروه B دارای ارزش غذایی بالا می دانند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران، تولید این محصول به دلیل خواص منحصر به فرد گندم، جهش بزرگی در صنعت مواد غذایی کشور محسوب میشود.
این عصاره علاوه بر اینکه مواد اولیه تولید نوشیدنی گندم را فراهم می‌آورد، این امکان را هم برای شرکت های مختلف صنایع غذایی و آشامیدنی فراهم میکند تا از آن در تولید محصولات خود استفاده کرده و به یک فرمولاسیون جدید دست پیدا کنند.
این محصول تولید شرکت تهران گوار است که با برند مالتز به بزرگترین تولید کننده عصاره مالت در خاورمیانه تبدیل شده و سالانه با تولید بیش از 20 هزار تن عصاره مالت، بستری مناسب برای شرکت هاي صنایع غذایی از جمله نوشیدنی ها، صنایع آردی، لبنی، غذای کودک و صنایع دارویی و غذای صبحانه را فراهم آورده است تا با استفاده از آن به تنوع و کیفیت محصولات خود اضافه کنند.
تولید عصاره مالتز در شرکت تهران گوار، به دلیل استفاده از تکنولوژی، دانش و فن روز دنیا از  “Krones” آلمان و استفاده از برترین متخصصان خارجی در عرصه تولید عصاره، این محصول را قابل رقابت با محصولات مشابه برندهای معتبر اروپایی نموده است.

گفتنی است؛ شرکت تهران گوار در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته در سالن 27 از 10 تا 13 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور دارند و میزبان تمام علاقمندان می باشد

غرفه تهران گوار - جوجو - مالتز - MALTZ 5


غرفه تهران گوار - جوجو - مالتز - MALTZ 3

غرفه تهران گوار - جوجو - مالتز - MALTZ 4

غرفه تهران گوار - جوجو - مالتز - MALTZ 2

غرفه تهران گوار - جوجو - مالتز - MALTZ 1

(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵) ۲۳:۵۵
Amir Saberi
۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
0

ba salam va khaste nabaashid. jahatw etelaa sherkate behmalt.com avalin karkhane tolid osare gandom va jo dar khavaremiyane mibashad


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها