سه شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۴
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۶۵۶۰۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

این رستوران با فروش سیب زمینی سرخ کرده پول پارو می کند+ تصاویر

مک دونالد اخیراً دست به افتتاح رستورانی در استرالیا زده که فقط سیب‌زمینی سرخ کرده به مشتریان عرضه می‌کند.

مک دونالد یکی از بزرگترین رستوران‌های غذای آماده (فست فود) عرضه کننده همبرگر است که با جذب روزانه 68 میلیون مشتری در 119 کشور دنیا از طریق 36 هزار و 535 شعبه شهرت جهانی یافته است.

این رستوران که اولین بار در کالیفرنیای آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد، شهرت بین‌المللی خود را مدیون ساندویچ‌های همبرگر است. با این حال، مک دونالد به تازگی رستورانی را تنها جهت عرضه سیب‌زمینی سرخ کرده راه‌اندازی کرد.

رستوران عرضه‌کننده سیب‌زمینی سرخ کرده مک‌دونالد مشتریان استرالیایی را هدف قرار داد

به نظر می‌رسد این طرح مک‌دونالد نتوانسه باشد مشتریان پر و پا قرص وعلاقه‌مند به سیب‌زمینی سرخ کرده را راضی نگه دارد، چرا که این مرکز اختصاصی فروش سیب‌زمینی سرخ کرده صرفاً در شهر سیدنی استرالیا و تنها بین روزهای 27 می (7 خرداد) تا 29 می (9 خرداد) دایر بوده است. تصاویر این رستوران را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

رستوران عرضه‌کننده سیب‌زمینی سرخ کرده مک‌دونالد مشتریان استرالیایی را هدف قرار داد

"جو فینی"، مدیر شعبه استرالیا مک دونالد در این خصوص اظهار داشت: «از زمانی که درهای رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد به روی مشتریان گشوده شد، سیب‌زمینی‌های سرخ کرده موسوم به "ماکا" محبوبیت فراوانی یافت و مک‌دونالد بر آن شده تا این موضوع را جشن بگیرد. به همین منظور، رستورانی با عرضه محصولاتی ویژه در استرالیا در نظر گرفته شد تا نظرات مشتریانمان در این کشور در مورد سیب‌زمینی‌های ماکا نیز مورد بررسی قرار گیرد. بنده بی‌صبرانه منتظر ورود مشتریان به این رستوران و دریافت بازخوردشان نسبت به این محصولات مک‌دونالد هستم.»

رستوران عرضه‌کننده سیب‌زمینی سرخ کرده مک‌دونالد مشتریان استرالیایی را هدف قرار داد

گفته می‌شود مک‌دونالد مشتریان آمریکایی خود را فراموش نکرده و قصد دارد رستوران‌های عرضه‌کننده سیب‌زمینی سرخ‌کرده با طعم سیر را نیز به زودی در ایالت کالیفرنیا افتتاح کند.

منبع: Popsugar
(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵) ۱۴:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها