سه شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۸
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۵۶۰۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

بازاریابی و بسته بندی نیاز اساسی صادرات عسل

نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس دهم با بیان اینکه صادرات عسل نیازمند بسته بندی کاربردی است ،گفت: بازاریابی و توزیع مدرن نیاز اساسی صادرات عسل است.

بشیر خالقی  درباره صادرات  محصول عسل،خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط آب و هوایی  شهرستان خلخال،عسل در این منطقه صدرصد طبیعی تولید می شود،بنابراین به سادگی محصول غنی عسل را در این مناطق  می توانیم بر روی ریل صادرات  بفرستیم؛زیرا زنبور در این مناطق باتوجه  به تغذیه طبیعی که دارد،بطور مستقیم محصول عسل را تولید می کند و این در حالی است که  این نوع  از عسل  بنام "شیرین  عسل"  در عرصه داخلی  شهرت دارد.

نماینده مردم خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه توسعه صادرات عسل باید با در نظرگرفتن شرایط استانداردهای  بین المللی  تسهیل شود،تصریح کرد:تسهیل روند صادرات عسل سرمایه گذار را ترغیب می کند که محصول را با بسته بندی مناسب و همگام  با استاندارهای جهانی برای ارائه در بازارجهانی ارسال کنند.

عسل طبیعی خلخال به نام "شیرعسل "می تواند  به سادگی  به اقصی نقاط  جهان صادر شود

 وی،یادآورشد:میزان تولید عسل درشهرستان خلخال  بسیار مناسب است  و این درحالی است که برای اینکه ما بتوانیم در قالب صادرات عسل دربازار جهانی حضور موفقی داشته باشیم؛باید درگام نخست بسته بندی برای محصول  عسل درنظر بگیریم که همسو با استاندارهای بین المللی باشد و از سوی دیگر  باید تسهیلات مناسبی در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد تا محصولات  را با رعایت عوامل صادراتی روانه بازار کند.

منتخب مردم خلخال وکوثر درمجلس دهم با بیان اینکه  عسل طبیعی خلخال به نام "شیرعسل "می تواند  به سادگی  به اقصی نقاط  جهان صادر شود،گفت:صادرات  عسل  زمانی می تواند برای  اقتصادما مقرون به صرفه باشد که در یک بسته بندی شکیل  همراه یک بازاریابی کارشناشی شده صادر شود.

 

صادرات عسل اردبیل منوط به بسته‌بندی استاندارد و شیک است

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،عضو انجمن ملی عسل ایران از بازنگری در بسته‌بندی عسل اردبیل خبرداد و صادرات عسل سبلان را منوط به این امر دانست.

سیدفردین صفوی در اردبیل اظهارداشت: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی در اردبیل در بسته‌بندی عسل که باید بازنگری شود علاوه بر توسعه صادرات محصول عسل اردبیل پویایی خاصی به صنعت زنبورداری بدهیم.

وی با بیان اینکه دفاع از حقوق زنبورداران باید توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی انجام شود، افزود: نیاز است تا به منظور پویایی صنعت زنبورداری و ایجاد انگیزه در بین زنبورداران استان اقدامات اساسی و حمایت همه‌جانبه‌ای توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.

رئیس اتحادیه زنبورداران استان اردبیل بیان کرد: باید مسئولان استان تمهیدات لازم را برای برگزاری جشنواره برداشت عسل در اردبیل انجام دهند چرا که این امر یک نیاز ضروری در منطقه برای معرفی عسل ناب سبلان و صنعت زنبورداری است که متاسفانه تاکنون تمهیداتی در این راستا انجام نشده است./
(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵) ۱۳:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها