دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۲:۵۵
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۶۵۵۷۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

نیمی از میوه های تولیدی کشور بر اثر بسته بندی نامناسب از بین می روند

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی با بیان اینکه نیمی از میوه های تولیدی در کشور بر اثر بسته بندی نامناسب از بین می روند، توجه ویژه و پیشرفت در صنعت بسته بندی را عامل افزایش توان کشور برای صادرات دانست.

«محمدرضا سپهری» امروز(دوشنبه) در دومین جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی در محل نمایشگاه بین المللی تهران، افزود: عضویت ایران در سازمان جهانی بسته بندی فرصت مناسبی برای ارتقا این صنعت در کشور است.
وی با بیان اینکه امروز در دنیا صنعت بسته بندی ارزش افزوده بسیار بالایی در زنجیره کالا و خدمات ایجاد می کند، ادامه داد: رعایت ملاحظات زیست محیطی و استانداردهای جهانی در صنعت بسته بندی، سبب می شود حمل ونقل کالا برای صادرات تسهیل شود و این مساله در ارتقای سطح کیفیت و بهداشت اثرگذار است.
وی بسته بندی را یک رسانه برای تبلیغ محصول دانست و گفت: بسته بندی، رسانه شناخت یک محصول است و از این طریق می توانیم برندها را گسترش دهیم.
سپهری به فرصت پیش آمده در فضای پسابرجام اشاره کرد و گفت: در شرایط تحریم، بیشتر ماشین آلات از چین وارد می شد. ما به دنبال ماشین آلات خوب و با کیفیت هستیم. صنایع بسته بندی می توانند با ایجاد تغییرات لازم در ماشین آلات و تولید محصول کیفی، بتدریج تغییرات لازم در دستگاه ها و در نتیجه تولید محصول کیفی را محقق ساخته و جایگاه خود را در بازار جهانی بدست آورند.
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی، به پیشینه بسته بندی در ایران در استفاده از چوب، حصیر و ظروف گلی اشاره کرد و افزود: امروز می توانیم با استفاده از چنین پیشینه ای و فناوری های نوین، صنعت بسته بندی در ایران را متحول کنیم./ ایرنا
(دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵) ۱۲:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها