سه شنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۳
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۶۵۵۴۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
گفتگو با مدیر گشتاصنعت مشهد در نمایشگاه اگروفود

برگزاری نمایشگاهها،باعث پویایی صنعت کشور می شوند / با تنوع 90 مدل ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی فعالیت می کنیم

در نمایشگاه اگروفود تهران مهندس نعمت زاده، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت بازدیدی از غرفه گشتاصنعت مشهد داشت و پس از آن فرصتی پیش آمد تا گفتگوی اختصاصی فودنا را با علی بهادری، مدیر کارحانه گشتاصنعت مشهد داشته باشیم که در زیر با هم می خوانیم:

در نمایشگاه بین المللی اگروفود تهران مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت و معدن و تجارت ضمن بازدید از نمایشگاه بازدید اختصاصی از غرفه گشتاصنعت مشهد نیز داشت که بر آن شدیم گفتگویی با مدیر عامل این مجموعه داشته باشیم


فودنا: معرفی کوتاهی از مجموعه گشتا صنعت مشهد داشته باشید:

گشتاصنعت مشهد تولید کننده انواع دستگاههای تاریخزن, شرینگ پک, بسته بندی و پرده هوا,فعالیت خود را از سال 1377 در زمینه دستگاههای تاریخ زن شروع کرد.در سالهای بعد با تولید دستگاه های شرینگ پک و بسته بندی فعالیت خودش را گسترش داد و اکنون با گذشت بیش از 18 سال و با تنوع بیش از 90 مدل محصول در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

فودنا: در نمایشگاه با چه دستاوردهای تازه ای حضور پیدا کردید؟

ما در بیست و سومین نمایشگاه اگروفود تهران با بیش از 50 مدل دستگاه حضور پیدا می کنیم که محصولات جدیدی در خصوص دستگاه های تاریخزن و شرینک پک ارائه خواهد شد.

هم اکنون ماشین آلات ما با کاتالوک و CD اموزشی به تمام نقاط کشور عزیزمان و سایر کشورها ارسال می گردد که اکثر ماشین آلات سبک ما در بسته بندی مطمئن با قابلیت مونتاژ آسان و ماشین آلات سنگین ا بسته بندی هایی در پالت های چوبی ارسال می شوند.

 

فودنا: تاثیر صنعت نمایشگاهی بر صنعت و بخصوص اگروفود را در رشد صنعتی به چه صورت ارزیابی می کنید؟

به نظر من برگزاری نمایشگاه ها باعث پیایی صنعت کشور می شوند بدین صورت که ضمن ایجاد رقابت در تامین کنندگان ماشین آلات باعث آشنایی بیشتر تولید کنندگان با ماشین آلات جدید خواهد شد.

 

فودنا: میزان اشتغال شما آیا با توان اشتغالزایی تان یکی است؟، در صورت منفی بودن در چه صورت می توانید به چه میزان تولید شغل برسید؟

گشتاصنعت مشهد در حال حاضربرای 31 نفر اشتغال ایجاد کرده که این امکان وجود دارد که این تعداد به بیش از 40 نفر افزایش پیدا کند.

 

فودنا: مهمترین مشکل صنعت را امروز در چه می دانید؟

از مهمترین مشکلات صنعت امروزه می توان به ایجاد رکود و کمبود نقدینگی در کشور اشاره کرد که این دو هرکدام به نوعی مکمل یکدیگر می باشند که امیدواریم این مشکل با برنامه ریزی های دولت و پشتیبانی های مسئولین به سمت بهبود اوضاع پیش رود.

 

فودنا: راه های ارتباطی با مجموعه شما ...

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما به نشانی www.gashtasanat.com بازدید فرمایید.

 

فودنا: و اما سخن پایانی،

 در انتها امیدواریم این نمایشگاه بهتر از نمایشگاه سال پیش برگزار گردد و سال جدید سالی پر از موفقیت برای تولید کنندگان و کارافرینان گرامی باشد.

Gashta santa mashhad

Gashta santa mashhad

(سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها