یکشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۶۵۵۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

وزن چانه های نان جای خود را به وزن تخم مرغ داده است

رئیس اتحادیه نانوایان گفت: چانه های انواع مختلف نان به لحاظ وزنی کاهش یافته حتی در برخی از نانوایی ها به وزن یک تخم مرغ رسیده است،

موضوع کم فروشی امروزه در تمام بخش ها به وفور دیده می شود تا جاییکه این بحث به نانوایی ها نیز رسیده به گونه ای چانه های نان آب رفته و هرروز نحیف تر می شود.
اکثر افراد بحث کم فروشی و گران فروشی را بیشتر به دلیل نبود نظارت از سوی اتحادیه عنوان می کنند. البته نمی توان این موضوع را کتمان کرد که واحدهای صنفی و فروشنده های منصف نیز در این زمینه وجود دارد که کار خود را به درستی انجام می دهند و کم فروشی ندارند و دنبال نان حلال هستند.

می توان گفت مسولان ذیربط باید نظارتهای خود را بیشتر کرده و جلوی کم فروشی را بگیرند.

قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان در خصوص کم فروشی نان توسط نانوایان اظهار داشت: چانه های انواع مختلف نان سنتی در تهران به لحاظ وزنی روز به روز آب رفته ، در برخی از نانوایی ها حتی به وزن یک تخم مرغ رسیده بود، این کم فروشی را ناشی از افزایش هزینه های جاری نانوایی و عدم دریافت نرخ نامه جدید نان است.

رئیس اتحادیه نانوایان تصریح کرد: طبق مصوبه اعلام شده وزن چانه نان سنگک باید 400،نان بربری 600 و نان لواش 172 گرم باشد اما متاسفانه برخی از نانوایان با کم فروشی و بی کیفیتی سعی در فریب دادن مردم دارند./ باشگاه خبرنگاران جوان
(یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها