شنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۵۵۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۱۶ / ۱۷ تا ۱۹ آبان ۱۳۹۵

بیستمین نمایشگاه بین المللی غذا و نوشیدنیها، رستوران و هتل ،تجهیزات و خدمات جانبی در چین

بیستمین نمایشگاه بین المللی غذا و نوشیدنیها، رستوران و هتل ،تجهیزات و خدمات جانبی ، ۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۱۶ / ۱۷ تا ۱۹ آبان ۱۳۹۵در شانگهای چین برگزار می شود.

رقابت شدید کمپانیهای بین المللی در بازارهای اروپا و خاورمیانه (کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه)، منجر به بالا رفتن هزینه های بازاریابی، شناسایی برند و حفظ و تداوم ماندگاری در بازار و متعاقباً باعث محدودیت فروش شده است. گوناگونی محصولات غذایی، تنوع برندهای جهانی و ورود شرکتهای عرضه کننده جدید از یک طرف و محدودیت مصرف بازارهای خاورمیانه و اروپا به دلیل مشکلات اقتصادی از طرفی دیگر، منجر به از دست دادن سهم بازار شرکتهای صادرکننده در این مناطق شده است.   
با توجه به پایه ریزی شرکتهای صادراتی جهت افزایش حجم و ارزش تولید و صادرات محصولات خود، باید از همین الآن ساختار جامعی را در بازارهای شرق آسیا پی ریزی نموده تا شبکه مشتریان جدیدی را به لیست خریداران محصولات خود اضافه نمایید. بیش از نیمی از جمعیت جهان، در قالب کشورهای مختلف شرق آسیا، به دنبال تنوع محصولات مصرفی خود هستند. شبکه خریداران و سیستم خرید در این کشورها نیز از روشهای متنوع بازرگانی استفاده می نمایند، به همین دلیل به راحتی قابلیت معامله با شرکتهای مختلف از کشورهای کوناگون را دارند. تنوع و کیفیت محصولات غذایی ایران نیز برای خریداران شرق آسیا کاملاً شناخته شده است و این خود یک مزیت قابل توجه برای صادر کنندگان ایرانی است تا بتوانند با ورود خود در بازارهای شرق آسیا، توازن قدرت خود را در بازارهای جهانی همچنان حفظ نمایند.
 

فرصتی استثنایی برای حضور در بزرگترین بازار مصرف جهان
چین در سالیان اخیر بواسطه حجم بالای صادرات، رشد ارزشمندی را در اقتصاد خود تجربه کرده و متعاقباً شهروندان آن نیز ثروت قابل ملاحضه ای را به دست آورده اند و به دنبال تنوع در محصولات غذایی جدید هستند.
به دلیل مدیریت حرفه ای، قدمت و اعتبار این نمایشگاه، خریداران شناخته شده و معتبر شانگهای و سایر شهرهای چین، برای بازدید از این رویداد، برنامه ریزی خاصی دارند تا بتوانند تولید و عرضه کنندگان جدید را ملاقات و محصولات متنوع را شناسایی و برای توسعه تجارت خود در داخل سرزمین چین و همچنین در شبکه تجارت بین الملل خود برنامه ریزی کنند.
این سرزمین به عنوان بزرگترین بازار مصرف جهان، به حدی متنوع و گسترده است که محصولات غذای ایرانی به راحتی می توانند برای خریداران خود برنامه ریزی نمایند. ارگانیک و سالم بودن محصولات غذایی ایرانی، همواره مورد نظر خریداران این منطقه است و با استفاده از این فرصت، می توان به شبکه خریداران بین المللی شانگهای وارد شد و برای سفارشات قابل توجه برنامه ریزی نمود.

جهت رزرو غرفه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:
تلفن: ۲۶۴۱۱۹۷۹ / فاکس: ۲۶۴۱۱۹۷۴
www.fhcchina.com
 
(شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها