جمعه / ۷ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۹:۱۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۵۵۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

یارانه ۲۰۰ میلیارد تومانی صادرات شیرخشک در مرحله ابلاغ است

معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص زمان ابلاغ و در اختیار گرفتن یارانه ۲۰۰ میلیارد تومانی صادرات شیرخشک گفت: یارانه ۲۰۰ میلیاردی اختصاص یافته است و اکنون برای ابلاغ در سازمان مدیریت بسر می‌برد.

حسن رکنی  اظهار کرد: از ابتدای خردادماه سال جاری خرید حمایتی مازاد شیر خام دامداران آغاز شده است و این طرح در 5 استان انجام می‌شود که استانهای همجوار خود را نیز پوشش می‌دهند.

وی با بیان اینکه امکان توسعه تعداد استانها در طرح خرید حمایتی شیر خام وجود دارد افزود: وزارت جهاد کشاورزی اعتقادی به خرید و فروش شیر توسط دولت را ندارد اما بنابر شرایط موجود این کار برای حمایت از دامداران اجتناب‌ناپذیر است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در چند روز ابتدایی خرید توافقی شیر نزدیک به دو هزار تن شیر مازاد دامداران توسط دولت و با مباشرت سازمان تعاون روستایی خریداری شده است.

وی تصریح کرد: سقف خرید شیر خام از هزار تن فعلی امکان افزایش دارد و ما تا موقعی خرید خود را ادامه می‌دهیم تا بازار به تعادل برسد.

رکنی گفت: متوسط خرید شیر خام دامداران در چند روز اخیر 1300 تومان بوده است که در برخی موارد و بنابر صلاحدید کمیته‌های استانی تا 1440 تومان نیز خریداری شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پایان در خصوص زمان ابلاغ و در اختیار گرفتن یارانه 200 میلیارد تومانی صادرات شیرخشک گفت: یارانه 200 میلیاردی اختصاص یافته است و اکنون برای ابلاغ در سازمان مدیریت بسر می‌برد./ تسنیم
(جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵) ۱۹:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها