پنج شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۲:۳۸
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۶۵۴۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
رئیس انجمن صنایع خوراک دام خبر داد

عرضه محصولات نامناسب شرکت‌های غیرمجاز بخش خصوصی در کرمانشاه

رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران از فعالیت غیرقانونی برخی واحدهای غیرمجاز بخش خصوصی خبر داد که موجب عرضه محصولات نامناسب در بازار می‌شوند.

نشست استانی در حوزه خوراک دام، طیور و آبزیان شامگاه چهارشنبه با حضور مسؤولان مربوطه در سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد.

رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران با اشاره به مشکلات استان کرمانشاه در حوزه آبزیان، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد، مشکل آیین‌نامه‌های دامپزشکی است که می‌توان آیین‌نامه این سازمان را با استانداردسازی به‌طور منعطف‌تری به‌کار برد.

مجید موافق‌قدیری با بیان اینکه پرداخت مالیات واحدهای فعال در استان کرمانشاه یکی از دغدغه‌های فعالان اقتصادی و صاحبان واحدهای تولیدی است، ادامه داد: مشکلات برخی واحدهای تعطیل شده که به‌دلیل داشتن بدهی نمی‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند، باید به‌صورت جدی مورد حمایت قرار بگیرند.

این مسؤول با بیان اینکه واحدهای غیرمجاز در بخش دولتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی واحدهای غیرمجاز فعالیت دارند و محصولات را در بازار داخل و خارج استان کرمانشاه به‌صورت غیرقانونی عرضه می‌کنند.

موافق‌قدیری صدور پروانه تاسیس، عدم نقدینگی و بازگشت پول از جانب مرغ‌داران و دامداران، بالا بودن بهره تسهیلات بانک‌ها، تحمیل کردن ناظران فنی بهداشتی سازمان دامپزشکی و... را از دیگر مشکلات استان عنوان کرد.

(پنج شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵) ۰۲:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها