سه شنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۵ / ۰۹:۱۷
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۶۵۴۲۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
معاون توسعه امور اقتصادی استاندار مازندران مطرح کرد

ارائه تسهیلات برای برندسازی محصولات کشاورزی

به گزارش فودنا، مهدی رازجویان در نخستین جشنواره گلاب‌گیری شمال کشور که در روستای کلیج‌کلای منطقه دودانگه ساری برگزار شد، اظهار کرد: منطقه دودانگه دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که برگزاری این جشنواه می‌تواند در شناساندن این ظرفیت‌ها کمک‌کار باشد و اقتصاد منطقه را دگرگون کند.

وی بیان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده، برگزاری این جشنواره مهم‌ترین اقدام و عملی است که از سوی مسؤولان منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
معاون توسعه امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی در اراضی شیب‌دار، تصریح کرد: درخواست ما این است وزارت جهاد کشاورزی به مردم منطقه توجه کند؛ چراکه ظرفیت‌ها و مواهب خدادادی منطقه حیف است شناسانده نشود.

این مسؤول با اعلام اینکه از سوی استاندار مازندران قول می‌دهم در ارائه تسهیلات مناسب برای برندسازی و شناساندن محصول همکاری لازم صورت گیرد، یادآور شد: مهم‌ترین مؤلفه اقتصاد مقاومتی، مردمی بودن آن است که برگزاری
این جشنواره گام مهمی در زمینه توسعه استان و کشور است.
رازجویان در پایان با تأکید بر بهبود کیفیت با نگاه صادرات و برون‌گرا همراه با برندسازی، گفت: تشکیل تعاونی‌ها می‌تواند در برخورداری از تسهیلات بسیار مؤثر باشد.
(سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها