پنج شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۹
سرویس : تغذیه و سلامتی
کد خبر : ۶۵۳۷۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس تغذیه و سلامتی

خوشمزه‌ترین و لاغرکننده‌ترین صبحانه دنیا

بررسی‌ها نشان داده خوشمزه‌ترین، سالم‌ترین و چربی‌سوزترین صبحانه دنیا تنها از ترکیب چند ماده طبیعی بدست می‌آید.

بیشتر متخصصان تغذیه اتفاق نظر دارند که مصرف صبحانه‌ای سالم و مغذی نقش مهمی را در سلامتی و تناسب اندام ایفا می‌کند. علاوه بر این، اگر صبحانه‌ای سالم و چربی سوز را مصرف کنید در طول روز پرخوری نکرده و چاق نمی‌شوید. در اینجا به یکی از بهترین صبحانه‌های جهان اشاره می‌کنیم که مورد تایید بسیاری از متخصصان تغدیه و باب میل بسیاری از افراد است.

این صبحانه خوشمزه می‌تواند بدن را سم‌زدایی کرده و در یک ماه حدود 5 کیلو وزنتان را کاهش دهد. علاوه بر این، رشد و تقویت مو، درخشان شدن پوست و افزایش عملکرد سیستم دفاعی بدن را به همراه دارد.

مواد لازم
50 گرم جو پخته شده
یک فنجان ماست کم چرب (حدود 250 میلی لیتر)
یک قاشق چای خوری پودر کاکائو
یک قاشق چای خوری تخم کتان
5 تا 7 عدد آلو گوشتی بزرگ

طرز تهیه
معمولا این صبحانه را شب‌ها تهیه کرده و در یخچال می‌گذارند تا صبح میل کنند. در ابتدا آلوها را در ظرفی بزرگ قرار دهید و روی آن 100 میلی لیتر آب بریزید و بگذارید جوش بیاید؛ پس از 10 دقیقه جوش خوردن آن را کنار بگذارید. در ظرفی مجزا جو، پودر کاکائو و تخم کتان را ترکیب کرده و ماست را نیز اضافه کنید و همه را تا یک دست شدن با هم مخلوط کنید.

آب‌های آلوها را جدا کرده و آلو‌ها را خرد کرده و به مواد قبلی اضافه کنید و با استفاده از مخلوط کن یا غذاساز همگی را ترکیب کنید. این اسموتی خوشمزه را مدتی در یخچال بگذارید تا از خوردن آن علاوه بر لاغری، نهایت لذت را ببرید.

منبع: Healthy Food Team
(پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۱:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها