پنج شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۳
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۵۳۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

مرغ در ماه رمضان گران نمی‌شود/ احتمال افت دوباره قیمت

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشی از کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ در دو روز اخیر خبر داد و گفت: قیمت این کالا در ماه مبارک رمضان گران نمی‌شود.

محمد یوسفی  با بیان اینکه قیمت مرغ دو روز اخیر حدود ۵۰۰ تومان ارزان شده است، اظهار داشت: امروز نرخ مرغ زنده به صورت نقدی بین ۳ هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۸۰۰ تومان و به شکل مدت دار حدود ۳ هزار و ۹۰۰ تا ۴ هزار تومان است.

یوسفی با بیان اینکه اواخر هفته گذشت قیمت مرغ زنده تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته بود گفت: دیروز چهارشنبه قیمت مرغ آماده به طبخ در مراکز عمده فروشی و میدان بهمن حدود ۵ هزار و ۲۰۰ تا ۵ هزار و ۳۰۰ تومان و در غرفه های میادین میوه و تره بار ۵ هزار و ۷۳۰ تومان است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشی با اشاره به اینکه احتمال کاهش قیمت مرغ از امروز وجود دارد تصریح کرد: ما برای ماه مبارک رمضان هیچگونه نگرانی در این زمینه نداریم چرا که تولید و عرضه این کالا بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: علاوه بر این شرکت پشتیبانی امور دام نیز ذخایر زیادی دارد که در صورت لزوم آنها را وارد بازار خواهد کرد. یوسفی خاطرنشان کرد: بنابراین مرغ در ماه مبارک رمضان گران نخواهد شد مگر اینکه تولید کنندگان میزان جوجه ریزی را کاهش دهند. وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ طی یک ماه گذشته مقداری افزایش داشته است گفت: دلیل این موضوع کاهش تولید جوجه ریزی توسط مرغداران است که این کار از اسفندماه سال گذشته آغاز شد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشی با اشاره به حذف ارز مبادله ای واردات مرغ منجمد نیز ادامه داد: این مسئله خیلی نمی تواند در واردات مرغ موثر باشد و اگر روزی کسی قصد داشته باشد چنین کاری انجام دهد، انجام خواهد داد. وی گفت: دولت باید یا به طور کلی واردات را ممنوع کند یا اینکه تعرفه صد درصدی برای آن اعمال نماید./ مهر
(پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۰:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها