سه شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۰
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۶۵۰۳۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

بازار صادرات محصولات کشاورزی به روسیه شفاف نیست

عضوکمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه شفافیت بازار برای صادرات به روسیه مشخص نیست ،گفت: زیرساخت های صادرات محصولات کشاورزی به نحو مطلوب آماده نیست.

عباس پاپی زاده درباره  صادرات مازاد تولید محصولات  کشاورزی به خارج  از کشور،  گفت:مسیر صادرات محصولات کشاورزی  برای  رسیدن  به دست مشتری  شفاف  نیست؛زیرا زیرساخت های صادرات  محصولات  کشاورزی به  روسیه فراهم  نیست.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  محصولات کشاورزی باید بر طبق  شرایط استاندارد  صادر شوند،گفت: شرایط  حمل و نقل  محصولات کشاورزی  باید در شرایطی ایجاد شود که محصولات کشاورزی  با رعایت  اصول  استاندارد  در ریل صادرات قرار گیرند تا محصول در کمترین زمان و باکیفیت مناسب  بدست  مشتری  برسد.

 وی ادامه داد:بطورمثال  برای صادرات  محصول  کشاو رزی حمل ونقل کالا از اهمیت  ویژه ای  برخوردار  است؛زیرا  رقبای صادراتی  ما تلاش می کنند،محصول  را برای مشتری تا 24 ساعت  ارسال و تحویل دهند،اما  صادرات محصولات کشاورزی  از کشورمان 10 ال 15 روز ممکن  است طول بکشد.

 

مسیر صادرات  برای رسیدن  محصول  بدست  مشتری شفاف نیست

نماینده مردم دزفول  در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه مسیر صادرات  برای رسیدن  محصول  بدست  مشتری شفاف نیست، یادآورشد:اگر ماخواهان صادارات محصولات کشاورزی هستیم،باید  محصولات  کشاورزی  را در بسته بندی  بهینه  صادر کنیم  تا بتوانیم در فضای رقابت موفق  عمل کنیم.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع  طبیعی  مجلس،یاد آورشد:صادرات محصولات کشاورزی  به طریق سنتی نمی تواند  برای اقتصاد  ما مفید باشد و این درحالی  است که  بطورمثال  با بطری آب معدنی یخ زده  در برخی مواقع  صادرات سبزی را انجام می دهند که  این امر نمی تواند  در عرصه  صادرات  ارزشمند باشد.
(سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها