پنج شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۰۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۴۹۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان و شرکتهای تجاری فعال صنایع غذایی در روسیه

فراخوان حضور در بزرگترین گردهمایی تولیدکنندگان و شرکتهای تجاری فعال صنایع غذایی در روسيه – مسکو، (همزمان با نمایشگاهWORLD FOOD) توسط گروه توسعه نمایشگاهی اوژن اعلام شد.

به گزارش فودنا،  بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو در تاریخ  12  الی 15 ستامبر 2016 ( برابر با 22 الی 25 شهریور 1395) برگزار می شود و شرکت ها و فعالان تجاری ایران می توانند با حضور در این نمایشگاه و یا جذب غرفه از این فرصت ویژه بهره برداری صنعتی بزرگی را داشته باشند.

نمایشگاه WORLD FOOD در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو ( MOSCOW EXPO CENTER) بر گزار می شود که سابقه 24 سال برگزاری مستمر، موقعیت خودرا به عنوان مهمترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در آسیا و اروپا ثبت نموده است و بهترین پلتفرم برای تحقیقات بازار، داد و ستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقعیت خود در منطقه و نمایشگاه در یازده بخش اصلی فعالیت می نماید

بازدیدکنندگان و صاحبان صنایع به راحتی می توانند با حضور در این نمایشگاه بزرگ با صنایع مرتبط مواد غذایی از نزدیک آشنا شوند و ارتباط برقرار نمایند.

گروه ITE مجری برگزاری این نمایشگاه می باشد که سالانه 230 نمایشگاه و کنفرانس را در دوازده کشور مختلف روسیه ( روسیه، اوکراین، قزاقستان، آذربایجان ، ترکیه و ازبکستان و ...) با هدف ترویج فرصت های تجاری برگزار می کند .
با توجه به تجربه موفق فروش گسترده شرکت های ایرانی در سال گذشته در مسکو و حضور پررنگ ایران در بازار مستعد فوق ، پیشنهاد می شود شما نیز در جمع هیئت اعزامی ایرانی و در کنار سایر غرفه داران در نمایشگاه فوق حضور شایسته ای داشته باشید.
غرفه داران این نمایشگاه در سال گذشته از 62 کشور مختلف بودند که پاویون جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق ترین کشورها در که پاویون جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق ترین کشورها در نمایشگاه بوده است.

لازمن بذکر است که دوره قبل این نمایشگاه با 1522 غرفه از 62 کشور جهان میزبان 30981 بازدیدکننده متخصص از 81 منطقه روسیه و 96 کشور جهان بود

گروه توسعه نمایشگاهی اوژن نماینده انحصاری شرکت  ITE GROUP در نمایشگاهWORLD FOOD  از آن شرکت محترم جهت مشارکت در این نمایشگاه دعوت به عمل می آورد .

فعالان تجاری و تولید کنندگان می توانند جهت حضور در این نمایشگاه و یا رزرو غرفه و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09196768933 (خانم علیزاده) تماس حاصل نمایند.
(پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها