چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۲۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۴۸۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

لبنیات سنتی امسال گران نمی شود

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: با توجه به بازار راکد و افزایش ناچیز حقوق و دستمزد، اتحادیه هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات خود ندارد.

علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی ؛ با اشاره به افزایش قیمت لبنیات سنتی اظهار داشت: با توجه به بازار راکد و افزایش ناچیز حقوق و دستمزد، اتحادیه هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات خود ندارد.

وی با اشاره به قیمت انواع محصولات لبنی گفت: در حال حاضر هر کیلو شیر پرچرب به قیمت 2 هزار و 200 الی 2 هزار و 300 تومان، دوغ پرچرب هزار و 900 تومان، ماست پرچرب 3 هزار تومان، ماست کم چرب 2 هزار و 800 تومان، شیر کم چرب 2 هزار تومان و دوغ کم چرب هزار و 600 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

رجبی با بیان اینکه کلیه شیر واحدها مورد آزمایش بار میکروبی قرار می گیرد، گفت: از ابتدای مهرماه سال گذشته، ماهانه کیفیت درجه بندی محصولات لبنی هر مغازه 3 الی 4 بار پس از انجام آزمایش های میکروبی بررسی و در نهایت معدلی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه یاد آور شد: از ابتدای تابستان در تمامی مغازه های لبنیات سنتی تابلوی درجه کیفیت نصب می شود، چنانچه هر مغازه ای از محدوده نرمال خارج شود اقدام برای اصلاح و پلمپ آن صورت می گیرد کما اینکه اکنون سه واحد پلمپ شده است.

رئیس اتحادیه لبنی سنتی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر استفاده از شیر برگشتی کارخانه ها در لبنیات سنتی بیان کرد: درواقع چنین شایعاتی صحت ندارد چرا که تمامی شیرها  دارای برگه استاندارد دامداری هستند و دراین میان تنها برخی سودجویان می خواهند مردم را نسبت به استفاده لبنیات سنتی بدبین کنند./  باشگاه خبرنگاران جوان
(چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۰۹:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها