دوشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۱۳:۲۶
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۶۴۸۲۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
در چهاردهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت

بیشترین نشان ایمنی سلامت به محصولات پگاه تهران اهدا شد

به گزارش فودنا، در چهاردهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت به تولیدکنندگان محصولات غذایی نشان ایمنی وسلامت توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مدیر عامل شرکت شیر پگاه تهران برای برای محصولات "نوشیدنی کفیر"، ماست پروبیوتیک کم چرب، "شیر استریل نیم چرب غنی شده با کلسیم و ویتامین دی" و شیر پاستوریزه غنی شده با ویتامین دی اهدا شد.

چهاردهمین دوره اعطای نشان ایمنی و سلامت به تولیدکنندگان محصولات غذایی با هدف ارتقای سلامت جامعه و ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای ایمنی و سلامت فرآورده‌های غذایی، ۶اردیبهشت ماه با حضور وزیر بهداشت در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد و شرکت پگاه تهران برای 4 محصول "نوشیدنی کفیر"، ماست پروبیوتیک کم چرب، "شیر استریل نیم چرب غنی شده با کلسیم و ویتامین دی" و شیر پاستوریزه غنی شده با ویتامین دی حائز دریافت این نشان ارزشمند شد.

نشان ایمنی و سلامت نشانی است که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی ایمن اعطا می‌‌شود . فرآورده‌ ایمن فرآورده‌ای است که از مواد اولیه سالم و در شرایط خوب بهداشتی تولید و عرضه شده باشد و علاوه بر حداقل ویژگی‌های مورد انتظار و خواص ذاتی خود، دارای ویژگی‌هایی است که در ارتقای ایمنی و سلامت مصرف‌کننده موثر است. نگاره این نشان سیب سبز رنگی است که نماد سلامت بوده و عبارت ایمنی و سلامت در کنار آن نوشته شده است و دارندگان این نشان می‌توانند نگاره آن را روی برچسب محصول تولیدی خود درج نمایند.با درج این علامت بر روی محصول، مصرف‌کننده می‌تواند بدون نگرانی در جهت تغییر الگوی مصرفی خود و ارتقای سلامت پیش رود.

پگاه تهران

(دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵) ۱۳:۲۶
jordan
۱۳۹۵/۰۳/۲۵ Germany
0
0
0

Ba salame mojadad harf dar zamineh sanat shir ziad ast.ke moteasefaneh hame on dar in 500 kalameh ja nemigonjad. Be hamin maghale khod negah konid, Akhar waghti ma khodeman shir nadarim wa in Agha in hameh az pouki ostekhan sohbat mikonad , ma che dardi
darim ke bayad shir ra be rousieh sader konim? aya in be nazare shoma khandeh dar nist. ya dar morede shire khoshk, ke khod ba hezaran masaleh mowajeh ast,. akhar waghti ma khodeman shir mayeh nadarim ke shire khoshk dorostk


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها