سه شنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۴۶۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
7 تا ۱۰ اردیبهشت

برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی در شیراز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی و نهادها در شیراز خبر داد.

 محمد مهدی قاسمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز ، گفت: این دوره نمایشگاه از هفتم تا ۱۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های شیراز برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه نیز گفت: برای اولین بار بعد از انقلاب ۸۲ شرکت خارجی از ۶ کشور بزرگ جهان و ۱۵۲ شرکت ایرانی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: این شرکت ها از کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور دارند.

قاسمی تاکید کرد: مهمترین نکته این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای کشاورزی و ماشین آلات است که در این مجموعه بحث آموزش و انتقال تکنولوژی مد نظر قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه هیچگونه بحث فروش مطرح نیست و کشاورزان می توانند برای استفاده از دانش های نوین کشاورزی دنیا به طور مستقیم با نمایندگی ها وارد مذاکره شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: تمامی این کشورهای خارجی با سفیران و تعدادی از معاونین وزیر کشاورزی در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت شرکت های داخلی نیز گفت: ۱۵۲ شرکت داخلی از استانهای تهران، فارس، اصفهان و... در این نمایشگاه حضور دارند.

وی ادامه داد: زمینه حضور فعالین بخش کشاورزی و بهره برداران در این نمایشگاه فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به حضور یک هیئت آلمانی نیز گفت: در این نمایشگاه یک هیئت ۵۰ نفره آلمانی و همچنین یک هیئت ۱۵۰ نفره از وزارت کشاورزی کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
(سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵) ۱۱:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها