دوشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ / ۰۹:۵۱
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۶۴۶۴۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

پرداخت مشوق صادراتی گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش فودنا، دلاور حیدرپور اظهار کرد: جهاد کشاورزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، برای 10 محصول طرح تهیه کرد تا در این زمینه اقداماتی را انجام دهد که علوفه، گندم، برنج و دانه های روغنی شامل استان مازندران می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با آموزش باید ارتقاء بهره وری را به وجود آوریم افزود: بخش کشاورزی نیازمند توجه جدی و حمایت است که این حمایت ها شامل تغییر نگاه به این بخش و مسائل اعتباری است.
وی افزود: در بحث تولید علوفه در کوتاه مدت می توان به نتیجه مطلوب رسید و 30 درصد سطح زیر کشت را افزایش داد.
حیدرپور با اشاره به اینکه در حال محدود کردن تولید برنج در استان هستیم، گفت: باید در این زمینه به فکر صادرات این محصول باشیم و پرداخت مشوق های صادراتی به مرغداران و صادرکنندگان می تواند گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: با سیاستگذاری صحیح می توانیم افزایش 30 درصدی سطح زیر کشت کلزا را در استان شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه با فعال تر کردن مباحث مربوط به آموزش و ترویج و شبکه مراقبت و پیش آگاهی می توان در افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان تأثیرگذار بود اظهار کرد: توسعه مکانیزاسیون در دستور کار جدی این سازمان است تا جایی که بتوانیم تقاضاها را به روز کنیم.
(دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵) ۰۹:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها