چهارشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۴۵۲۶
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
"مرکزنوآوران خلاق با گام‌های نو" برگزار می کند

بهاراقتصاد در پسابرجام با برگزاری کارگاه‌های تخصصی + ثبت‌نام

به گزارش فودنا،‌ "مرکزنوآوران خلاق با گام‌های نو" با شعار "در پسا برجام می آید بهار اقتصاد" اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با محورهای کسب و کار، کارآفرینی و اقتصاد را با دانش و اطلاعات لازم در سطح ملی و بین المللی دارد.

به گزارش پایگاه خبری فودنا، یکی از مسئولان مجموعه "مرکزنوآوران خلاق با گام‌های نو"  درباره کارگاه های آموزشی فوق گفت: در دوران پسا تحریم که انتظاررونق بازار میرود ضروری است که برای این زمان برنامه ای مدون صورت گرفته شود تا جهت کسب موفقیت های دوران پسابرجام آمادگی لازم را داشته باشیم.
این مقام مسئول در ادامه گفت: اساتید این کارگاه آموزشی در محور کسب و کار جناب آقای دکتر فدایی نایب رئیس تشکل های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران، محور کارآفرینی سرکار خانم دکتر سیده فاطمه مقیمی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و کشاوزری تهران و محوراقتصاد جناب آقای شاهرخ ظهیری پدر صنعت غذایی ایران و مشاور کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی، صنایع وکشاورزی تهران را جهت ارائه تجربیات تخصصی و علمی همراه خود دارد.
این کارگاه های تخصصی در تاریخ پنجم خرداد ماه از ساعت 14 الی 20 واقع در خیابان نیاوران میدان شهید باهنر جنب داروخانه صدف پلاک36 برگزار می شود.
برای اطلاعات بیشتر به سایت www.shareoffice.ir  مراجعه و یا شماره ٠٩١٢١٤٥٥١٧٩ تماس حاصل فرمایید.

(چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵) ۱۳:۴۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها