دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۴۴۹۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۱۶ / ۱۷ تا ۱۹ آبان ۱۳۹۵

نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات و اسنک خاور میانه و ماشین آلات مرتبط

نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات و اسنک خاور میانه و ماشین آلات مرتبط ۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۱۶ / ۱۷ تا ۱۹ آبان ۱۳۹۵در مرکز همایشها و نمایشگاههای دبی برگزار می شود.

صنعت شیرینی و شکلات ایران با ظرفیت صادراتی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار از یک طرف و درخواستهای مشتریان بازارهای حاشیه خلیج فارس از طرفی دیگر، فرصت ایده آلی را برای رشد صادرات محصولات ایرانی به این منطقه فراهم نموده است.

آمار شیرینی‌جات وارد شده به امارات نشان‌ دهنده رشد سالانه با شیبی بسیار تند در حدود ۱۴ درصد است که رقمی در حدود ۶۸۶ میلیون درهم را در بر می‌گیرد. صادرات دبی در بخش شیرینی‌جات ارزشی بیش از ۳۹۹ میلیون درهم بوده است که رشد میانگین ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد. برنامه‌ریزی کشورهای حوزه خلیج‌فارس در واردات مواد غذایی به گونه‌ای است که در سال ۲۰۲۰ به ۱۸۰ میلیارد درهم برسد و بازار امارات، سهم ۳۰۰ میلیون درهمی را ازاین تجارت خواهد داشت، یعنی رشد سالانه ۱۰ درصد.

در زمینه اسنک نیز به خاطر افزایش گرایش به شیوه غذایی غرب، جمعیت بومی و توریسم، رشد آینده در بخش اسنک‌های طعم‌دار در سال‌های آینده به ۱۵ درصد خواهد رسید. مصرف سالانه اسنک‌های طعم‌دار در حدود  ۲کیلوگرم در سال است. مصرف‌کنندگان زیر ۱۸ سال ۶۰ درصد از این میزان را مصرف می‌کنند.

این رویداد، تخصصی ترین اتفاق سالیانه در صنعت و تجارت شیرینی و شکلات در منطقه خلیج فارس محسوب می شود و به همین دلیل مدیران تصمیم گیرنده بزرگترین شرکتهای پخش، فروشگاههای زنجیره ای، خرده فروشی و واردکنندگان منطقه که همواره به دنبال ایجاد تنوع در سبد کالاهای خود و پیدا کردن عرضه کنندگان جدید هستند، برنامه ریزی بسیار منسجمی برای بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با شرکتهای تازه وارد به بازارهای خلیج فارس انجام می دهند، بنا براین هوشمندانه ترین روش برای ورود به شبکه خریداران منطقه خلیج فارس، حضور در نمایشگاههای تخصصی است.  

 

جهت رزرو غر فه و مشاوره با تلفن‌های زیر تماس حاصل کنید:

تلفن: ۲۶۴۱۱۹۷۹ / فاکس: ۲۶۴۱۱۹۷۴

www.sstme.com

www.sweetsmiddleeast.com
(دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵) ۱۰:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها