دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۹
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۶۴۴۸۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
1 الی 4 شهریورماه 1395

نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته افغانستان

نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته افغانستان از تاریخ 1 الی 4 شهریورماه 1395 در شهر کابل پایتخت افغانستان با حضور پاویون هایی از ایران، هند، ترکیه، پاکستان، چین، روسیه،آلمان و افغانستان در فضایی بالغ بر 5000 مترمربع که با دعوت از 65000 عضو اتاق تجارت و صنایع افغانستان همراه می باشد توسط وزارت تجارت و صنایع افغانستان برگزار خواهد شد.

 افغانستان بازاری استراتژیک برای ایرانی‌ها محسوب می شود و زمینه فعالیت گسترده شرکت های ایرانی در این کشور فراهم است.این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکایی به‌دلیل مسافت زیاد، اختلاف زبان و کمبود امنیت، میلی به فعالیت در افغانستان ندارند. اختصاص 40 درصد از واردات افغانستان به ایرانی‌ها نیز نشانگر این مهم است که زمینه خوبی برای سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور وجود دارد؛ ضمن اینکه داشتن پیشینه فرهنگی و نزدیکی مشترک بین دو کشور نیز به تجار ایرانی برای گسترش فضای تجاری کمک کرده است.

     برای ایران حضور در بازار این کشور استراتژیک است چرا که می‌توانیم به صورت بلندمدت در آنجا فعالیت اقتصادی داشته باشیم. افغانستان به زمان زیادی برای افزایش توان تولیدات داخلی و زیرساخت‌های تولیدی نیاز دارد و ما می‌توانیم بسیاری از کالاهای تولیدی خود را به افغانستان صادر کنیم و  از طرفی در روند برگزاری نمایشگاه‌ها زمینه آشنایی تجار و بازرگانان با یکدیگر فراهم و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دو کشور نیز  افزایش می یابد.

‌    افغانستان سالانه 8 میلیارد دلار واردات دارد که نزدیک به ۳ میلیارد دلار آن از سوی ایران تامین می‌شود. به همین دلیل حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه های بین المللی این همسایه شرقی می تواند زمینه را برای حضور بهتر و ماندگارتر محصولات ایرانی در این کشور فراهم کند.

     خواهشمند است با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه فوق، علاقمندان جهت برخورداری از  یارانه منظور شده جهت شرکت های ایرانی برای حضور در نمایشگاه، فرم ذیل را تکمیل نموده وحداکثر تا مورخ 15/02/1395  به شماره های 77426062 – 77470204 و یا ایمیل Info@Iran-Exhibitions.org شرکت بین المللی همایش سازان پیشگام (نماینده نمایشگاه در ایران) ارسال نمایند.

هر متر مربع غرفه شرکتهای ایرانی 190 دلار + 210 دلار هزینه ثبت نام هر شرکت

هر متر مربع غرفه شرکتهای خارجی و بین المللی  380دلار + 420 دلار هزینه ثبت نام هر شرکت

---------------

دفتر ثبت نام(شرکت بین المللی همایش سازان پیشگام):تهران، خیابان دماوند، بین آیت و خاقانی، پلاک 468، واحد 2       
تلفن/دورنگار: 77426062-77470204
www.Iran-Exhibitions.org
Info@Iran-Exhibitions.org

(دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵) ۱۰:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها