دوشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ / ۰۹:۴۸
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۶۴۴۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

جشنواره انتخاب برترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج در گیلان

دومین جلسه هماهنگی جشنواره انتخاب برترین واحد فرآوری و بسته بندی برنج در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر حسین پیمان ، دبیر جشنواره ضمن برشمردن اهمیت صنعت برنج در اقتصاد استان بیان نمود که ما  حدود 1400 واحد شالیکوبی و بسته بندی فعال در سطح استان گیلان داریم و برگزاری  این جشنواره فرصتی است تا واحدهای تولیدی برتر معرفی گردند.

ایشان در ادامه افزود: ما امیدواریم این جشنواره بازتاب خوبی داشته باشد و امکان برگزاری آن در سطح ملی در سال آینده فراهم آید.

در ادامه جلسه تاریخ های  جشنواره ، نحوه ارزیابی واحدها و شاخص های اساسی مورد بررسی قرار گرفت  و مقرر گردید از توانایی ها وظرفیت سازمان ها و نهاد های دخیل در این امر جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است دانشگاه گیلان ، پارک علم و فناوری ، سازمان جهاد کشاورزی ، موسسه تحقیقات برنج ، اداره کل استاندارد ، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ، معاونت برنامه ریزی استانداری و اتحادیه تولیدکنندگان برنج گیلان در اجرای این طرح مشارکت می نمایند و از مهمترین آیتم های در نظر گرفته شده داشتن مجوز تولید و بسته بندی از سازمان غذا و دارو ، علامت استاندارد ، شرایط ساختمانی (GMP ) و کیفیت محصول می باشد.

(دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵) ۰۹:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها