یکشنبه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۷:۵۰
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۶۴۴۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس شیرینی و شکلات

صنایع غذایی نادی از دو برند جدید شاپکا و توباچی رونمایی کرد.

نخستین سمپوزیوم «انسان، غذا، سلامت» توسط صنایع غذایی نادی و با حضور استادان، پژوهشگران و تولیدکنندگان حوزه صنایع غذایی برگزار شد که در آن محورهایی نظیر نقش مواد غذایی در سلامت و اهمیت تکنولوژی‌های جدید تولید در بهبود کیفیت انسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به نقل از روابط‌ عمومی صنایع غذایی نادی، هدف از برگزاری این سمپوزیوم زمینه‌سازی برای تعامل هرچه بیشتر محیط‌های علمی و پژوهشی با محیط اجرایی و عملی بود چرا که تعامل و ارتباط نزدیک بین محیط‌های علمی با عرصه اجرایی شرایط لازم جهت ارتقای سطح کیفیت محصولات غذایی را فراهم می‌کند و نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد و شکل‌گیری توسعه پایدار در کشور دارد.


همراهی دانش، تکنولوژی و تجربه در نخستین سمپوزیوم «انسان، غذا، سلامت»

از سخنرانان اصلی این مراسم می توان به مهدی پاکدامن رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی نادی، محسن غدیریان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، اسماعیل فلاحی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز ، اسماعیل شاه­طهماسبی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، ماندانا طایفه عضو هیئت علمی دانشگاه لاهیجان، الهام کریمی زاده مدیرعامل شتاب دهنده نوپایار و میرمظفر فلاح چای معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد لاهیجان از سخنرانان دیگر این سمپوزیوم اشاره کرد.

پروفسور کرامت‌الله رضایی استاد دانشگاه تهران و برگزیده پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI)به عنوان یکی از برترین دانشمندان و نخبگان علمی جهان، در سخنرانی خود تحت عنوان « این غذاها علاوه بر نقش اولیه و پایه، نقش مازاد درمانی در زمینه تغذیه هم دارد که اهمیت خود را علاوه بر نقش پیش‌گیرندگی، در درمان بعضی از بیماری‌ها به معرض نمایش می‌گذارد.»

همچنین در این سمپوزیوم محورهایی نظیر نقش غلات و دانه ها در تغذیه سالم، نقش فراورده های آردی در تغذیه سالم، نقش تکنولوژی های جدید تولید در بهبود کیفیت محصولات غذایی بسته بندی شده و اهمیت برندهای تخصصی صنایع غذایی در توسعه پایدار مورد توجه قرار گرفت.

گفتنی است، سمپوزیوم «انسان، غذا، سلامت» با تأکید بر مفهوم «انسان» در کنار مفهوم «سلامت» برای نخستین بار در لاهیجان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، صنایع غذایی نادی از دو برند جدید شاپکا و توباچی رونمایی کرد. برند شاپکا به تولید کیک و محصولات آردی نرم می‌پردازد و با شش محصول همزمان با برگزاری سمپوزیوم وارد قفسه های فروشگاه‌های سراسر کشور شد و توباچی به تولید انواع اسنک خواهد پرداخت که با دو محصول اصلی اسنک بادام زمینی و اسنک پنیر پارمسان و چدار، وارد بازار شده و به زودی طیف متنوعی از طعم و مزه را به بازار عرضه خواهد کرد.
(یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵) ۱۷:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها